מנהל.ת כספים לקבוצת גבע
מנהל.ת כספים לקבוצת גבע
12/11/2024*מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות ופונה ל- 2 המינים כאחד.
ייעוד: ניהול מערך הכספים והמידע של קיבוץ גבע ותאגידיו. אחריות על הנהלת חשבונות של הקיבוץ.
תחומי אחריות :
• אחריות לגיבוש המלצות למדיניות הפיננסית של הקיבוץ לטווח הארוך והקצר עם מרכז המשק, ועדת כספים ויו"ר הקיבוץ.
• אחריות ניהולית כוללת על מחלקת הנהלת חשבונות על כלל משימותיה כולל בקרה שוטפת על מערכות המידע, גיול חובות, הפקת דוחות ניהוליים תקופתיים. – ביצוע ורישום.
• אחריות על מחלקת השכר והתקציב האישי.
• אחריות על הכנת החומר להפקת דוחות כספיים של הקיבוץ ותאגידיו (פרט לאגש"ח בקרה) והעברת הנתונים לרואה החשבון המבקר.
• ליווי מרכזי ענפים, מנהל הקהילה ומנהל העסקים בהכנה ומעקב אחר הדוחות הניהוליים/תמחיריים. הליווי כולל בקרה, פיקוח ובדיקת הדוחות, לרבות תכנון מול ביצוע, ביצוע השקעות, ביצוע ניתוחים ובדיקות כדאיות כלכלית לפרויקטים חדשים/מוצעים.
• אחריות על הגשת התקציבים והדוחות הניהוליים לגורמים הרלוונטיים והצגתם בהנהלות ובאספת הקיבוץ.
• אחריות על מערך תזרים המזומנים ניהולו וביצוע בקרה שוטפת. כולל קשר עם הבנקים ותאגידי הקיבוץ.
• פיקוח ובקרה על ביצוע מדיניות ההשקעות הפיננסיות של הקיבוץ ותאגידיו כפי שנקבעה בוועדת כספים. ויזום של השקעות פיננסיות בשיתוף עם ועדת כספים.
• קשר שוטף עם המפעלים שבבעלות ובשותפות הקיבוץ ותאגידיו ובקרה על ההתחשבנות השוטפת.
• שותפות בגיבוש האסטרטגיה העסקית בקיבוץ, כולל מו"מ פיננסי, גיוס מקורות מימון וגיוס הלוואות.
היקף המשרה: 60-80% (כ-3-4 ימים בשבוע )
• השכלה- רו"ח / מנהל עסקים – הכרחי.
• ניסיון בתפקיד דומה בקיבוץ מתחדש- יתרון.
• ניסיון בעבודה עם ריבוי ממשקים ומקבלי שירות.
• יושר ואמינות.
• דיסקרטיות.
• יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
• דייקנות, סדר וארגון.
• תקשורת בין אישית טובה ויחסי אנוש טובים.
• תודעת שירות גבוהה.
• ראייה מערכתית.