רכז/ת רכש
רכז/ת רכש
05/11/2024הגדרת תפקיד:
1. הובלת תהליכי רכש חוצה ארגון, החל משלב הדרישה של המחלקות השונות וכולל קבלת הצעות מספקים, בדיקת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן וחוות דעת על ספקים. אחריות על ניהול ספקים
2. שיפור וייעול לגבי תהליכי רכש, כולל פיתוח ויישום שיטות ותהליכים חדשים לשיפור יעילות וחסכון בעלויות.
3. הוצאה ואישור הזמנות רכש לרבות מעקב אחרי הזמנות רכש פתוחות בחינה וריענון ככל הנדרש של נהלי העבודה בתחום הרכש בארגון.
4. שותף בהכנת מכרזי המכללה, תפעול הליכי מכרז וחבר ועדת מכרזים של המכללה
5. עבודה מול תקציב וביצועו בהתאם לנהלי המכללה.
דרישות התפקיד:
1. תואר ראשון בתחום הניהול, כלכלה, ניהול עסקים או תחום רלוונטי נוסף – יתרון / הנדסאי
2. ניסיון מוכח בתפקיד דומה בתחומי הרכש או תפקיד ניהולי בתחום הרכש, כלל ניהול עובדים.
3. יכולת ניהול פרויקטים ותהליכים מורכבים, כולל יכולת לפעול בסביבת עבודה מתוחכמת
ודינמית.
4. יכולת ניהול זמן ותקשורת מעולה, כולל יכולת לעבוד בצוות ולהשפיע על אנשים בכל הרמות
הארגון.
5. יחסי אנוש מעולים ויכולת מוכחת בניהול עובדים הכפופים ישירות למנהל.
6. ידע וניסיון בתחום המכרזים
7. אנגלית (קריאה וכתיבה) ברמה נאותה
8. ניהול מו"מ בהיקפים משמעותיים
9. ניסיון משמעותי ב office / excel
10. ידע והיכרות עם תוכנת ERP - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
כפיפות: סמנכ"ל כספים
מועד כניסה לעבודה: מיידי