HD - JB-331 אפליקציות במחלקת IT
HD - JB-331 אפליקציות במחלקת IT
09/01/2022מטרת התפקיד: תמיכה / Help Desk באפליקציות הארגוניות (SAP, PLM, CRM, מובייל, אחר)
תחומי אחריות וסמכות:
• מתן תמיכה על מערכת ה- SAP במודולים שונים, כגון מכירות, כספים, לוגיסטיקה ורכש
• מתן תמיכה על מערכת ה PLM – הדרכות, פתרון בעיות יומיומיות
• מתן מענה ראשוני, טיפול בבעיות שוטפות, אסקלציה למיישמים
• הדרכת משתמשי קצה אחד על אחד בעבודה על המערכות בארגון, הטמעת מערכות, פיתוח הדרכה, הדרכות פרונטאליות, תיעוד תהליכים
• עבודה מול משתמשים וממשקים רבים בארגון כגון: תפעול, מכירות, כספים ועוד, בארץ ובחו"ל
• טיפול בהרשאות משתמשים למערכות ולמודולים השונים (SAP, PLM)
• ידע והכרות עם מערכת SAP - יתרון
• ניסיון מעשי בתמיכה, הדרכה או הטמעה של מערכות ממוחשבות - יתרון
• ניסיון בפיתוח חומרי הדרכה כגון מדריכים למשתמש, מערכי שיעור ומצגות
• שליטה באנגלית ברמה גבוהה - כתיבה, קריאה , דיבור
תכונות וסגנון עבודה:
• סקרנות, יכולת ללימוד עצמי של מערכות חדשות
• אוריינטציה למערכות מחשוב
• תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויכולת הכלה
• יחסי אנוש מצוינים
• יכולות סדר וארגון וניהול משימות
• יכולת עבודה בצוות ועבודה מול ממשקים
• יכולת עבודה תחת לחץ
שונות:
• נכונות לעבודה גמישה בשעות לא שגרתיות מעת לעת
• נכונות לנסיעות לחו"ל
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור