לקהילת כפר חרוב (אגש"ח ואג"מ) דרוש/ה מנהל/ת קהילה
לקהילת כפר חרוב (אגש"ח ואג"מ) דרוש/ה מנהל/ת קהילה
21/12/2021אחריות על הניהול השוטף של קהילת כפר חרוב, בתחומים המוניציפאליים והחברתיים, יצירת קהילה אחת וקיום חיי קהילה תוססים.
הגדרת התפקיד:
• הכנת תכנית עבודה שנתית ורב שנתית לקהילת האגש"ח והאגודה הקהילתית (אג"מ) בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה, וכן ניהול תקציבים, תוכנית השקעות ומעקב אחר ביצוע תוכנית העבודה כולל מעקב על גבייה ותשלומי מיסים.
• אחריות ניהול ובקרה של ועדות וענפי האגש"ח.
• עיצוב מדיניות והובלת תהליכים קהילתיים (תהליכי זהות ומשמעות בנושאים שונים – חינוך, בינוי, צמיחה דמוגרפית, קליטה, קהילה אחת רב דורית, הערכות לגיל שלישי).
• ניהול, פיקוח ופיתוח של הוועדות הקהילתיות והענפים שבאחריות האג"מ, מישוב ובקרה על התנהלותם.
• כתובת לטיפול בנושאי פרט.
• אחריות על התחום המוניציפאלי .
• קשר עם גורמי חוץ – מוא"ז, התק"צ, משרדי הממשלה.
• אחריות על נהלים ותקנונים קהילתיים, יישומם ועדכונם מעת לעת, וכן טיפול בחריגות מהם.
• קידום והיערכות להתבגרות האוכלוסייה ביישוב.
• ליווי תהליך קליטת חברים חדשים ביישוב.
• ניהול תחום פיתוח כפר חרוב כולל טיפול בתב"ע של היישוב, תוכניות בנייה, הסכמים, ביצוע מול הגורמים השונים, הן מהקהילה והן מחוצה לה.
• שילוב צעירים בתפקידים ביישוב והקמת עתודה ניהולית.
• איתור מקורות מימון נוספים לפרויקטים שונים (קולות קוראים ועוד).
• תואר ראשון.
• יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
• בוגר/ת קורס מנהלי קהילות- יתרון.
• רצון ונכונות לשרת ציבור ולקדם את הקהילה בהתאם לאמנה ערכית וחזון הקהילה.
• יכולת בהובלת תהליכים חברתיים מורכבים ובגיוס אנשים למשימה..
• יכולת חשיבה ותכנון לטווח ארוך.
• מנהיגות וכושר הובלה.
• הבנה כלכלית ויכולת קריאת דוחות תמחיר.
• יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
• כושר עמידה בלחצים ובעומס עבודה גבוה.
• יושר ואמינות.
כפיפות: ועדי ההנהלה (אגש"ח ואג"מ)
היקף: משרה מלאה, משך הקדנציה: 4 שנים
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור