למחלקת משאבי אנוש בשומר החדש דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות
למחלקת משאבי אנוש בשומר החדש דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות
23/10/2022המחלקה תוביל את מדיניות השכר וההטבות ואת אסטרטגיית התגמול בארגון ובחברות הבת. לרבות פיתוח כלים, תשתיות ותהליכים תומכים שיאפשרו שימוש מיטבי בתקציב השכר הכולל של הארגון.
הגדרות התפקיד:
1. ניהול צוות שכר והטבות
2. אחריות על תשלום השכר בארגון ובחברות הבת בהתאם למדיניות הארגונית
3. ניהול התקינה הארגונית
4. מדיניות שכר ותגמול כולל חבילות שכר לפי דרג, הסכמי שכר, הצעות שכר לעובדים חדשים ומנויידים
5. תוכניות שכר, ניהול קריירה ושימור עובדים ליצירת אופק מקצועי
6. ניהול תקציב השכר על כלל מרכיביו כולל תכנון
7. ניהול בקרות שוטפות בעולמות הנוכחות, דיני עבודה, חופשה ומחלה וכו
8. אחריות על פיתוח והטמעת מערכות מידע.
9. סקרי שכר והשוואת מגמות ונתונים בשוק.
1. תואר ראשון – חובה, תואר בכלכלה/מנהל עסקים – יתרון
2. ניסיון ניהולי חובה
3. ניסיון מארגון גדול עם מגוון הסכמי שכר
4. ניסיון באנליזה/ניתוח תקציבים
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור