לקהילת אגש"ח הגושרים דרוש/ה מנהל/ת קהילה- מנהל/ת חברתי
לקהילת אגש"ח הגושרים דרוש/ה מנהל/ת קהילה- מנהל/ת חברתי
09/07/2023ניהול ענייניה החברתיים השוטפים של האגודה. הובלת תהליכים חברתיים קהילתיים בקרב חברי האגש"ח. אחריות על תחומי: הערבות ההדדית, רשת בטחון, פנסיה ורווחה, שיוך דירות ותקנוני הורשה, ארכיון, צמיחה דמוגרפית וקבלה לחברות, בית סעודי וכד'. אחריות לביצוע נהלי הקיבוץ והחלטות אסיפת האגש"ח בסוגיות חברתיות קהילתיות.
אחריות וסמכות:
ביצוע החלטות ועד הנהלת האגש"ח בנושאים שבתחום האחריות ומעקב אחרי ביצוע החלטות אסיפת האגש"ח בנושאים שבתחום האחריות.
שותף/ה פעיל/ה לבניית תקציב קהילתי, הבאתו לדיון בוועד ההנהלה ואח"כ באסיפת החברים של האגודה.
ניהול התקציב השוטף והפעלתו באופן שוטף לרבות תזרים המזומנים.
ייצוג כלפי גורמי פנים וחוץ בנושאים שבתחום האחריות.
טיפול בביטחון כלכלי ורווחת חברי האגש"ח : פנסיה, סיעוד, רשתות בטחון, ערבות הדדית וכד'.
אחריות והשתתפות פעילה בוועדות הרלוונטיות לתפקיד.
אחריות על ועדת קלפי בתאום עם יו"ר הקיבוץ ובעלי תפקיד רלוונטיים ופרסום פרוטוקול ותוצאות ההצבעה.
ניהול מערכת מידע ובקרה והעברת מידע אמין וזמין לציבור.
כתובת לחברי האגש"ח בנושאים שבתחום האחריות
עבודה בממשקים עם ההנהלה, יועץ משפטי, מנהל עסקי, מנהלת אג"מ, רכזי ועדות חברתיות וכד'.
במהלך הקדנציה יתכן שינוי במבנה הארגוני של הקיבוץ ומשכך עשויים להיות שינויים באופי התפקיד, תחומי האחריות והיקף המשרה.
מינוי: אסיפה כללית, באמצעות הקלפי.
כפיפות: יו"ר האגש"ח ואסיפת האגש"ח
הצגת מועמדות עד 15.7.23 !!!
ניסיון בניהול ציבורי ובהובלת תהליכים- יתרון
כושר מנהיגות, יכולת הובלת צוותים וקבלת החלטות.
סדר ויכולת ארגונית.
תקשורת בינאישית ויחסי אנוש מעולים
דיסקרטיות ויושרה אישית וציבורית.
הצגת מועמדות עד 15.7.23 !!!
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור