למושב בקעות דרוש מזכיר/מרכז משק
למושב בקעות דרוש מזכיר/מרכז משק
13/08/2023• אחריות על פעילויות המשק החקלאי, כולל עזרה, הדרכה וליווי של מנהלי הענפים.
• מעורבות מלאה בגיבוש תוכניות עבודה, סיוע בגיבוש יעדים ועמידה בהם, פיתוח משאבי אנוש בכלל הענפים.
• בחינת כדאיות וקידום יזמיות עסקיות חדשות ופיתוח פעילויות קיימות.
• הכנת תוכניות עסקיות שנתיות ותוכניות השקעה, ובקרה שוטפת.
• הובלת גיבוש האסטרטגיה העסקית של המושב, ייזום, תכנו, קידום ופיתוח פרויקטים עסקיים, תוך ראייה כוללת ותכנון עתידי.
• בנית תכנית עבודה שנתית, מטרות ויעדים יחד עם הנהגת הישוב והנהלת המועצה.
• אחריות על גיבוש תקציב היישוב, ניהול התקציב, טיפול בהתחייבויות כספיות ועמידה ביעדים.
• הכנת ישיבות הוועד, לרבות הכנת חומר רקע, הכנת סדר היום ופרסומו. רישום פרוטוקול ישיבות הוועד, השתתפות בהן ומתן חו"ד בסוגיות העולות בהן.
• ביצוע החלטות הוועד וקידום המטרות והיעדים שנקבעו על ידי הנהגת הישוב.
• אחריות כללית על תפעול השירותים המוניציפאליים, הקהילתיים והחברתיים בישוב.
• סיוע ותמיכה בוועדות השונות של היישוב למימוש תכנית עבודתן.
• אחריות כוללת על נראות הישוב ועל מערך אחזקת מבני הציבור ביישוב.
• יכולת יזום, הנעה וניהול פרויקטים בתחומים שונים.
• ניהול צוות עובדים, כולל גיוס, הפעלה שוטפת, פיקוח ובקרה.
• אחריות על הנהלת חשבונות מסודרת ותקינה, התייעלות וחיסכון בתקציב הישוב.
• עבודה מול מ.א. בקעת הירדן, משרדי הממשלה הרלוונטיים, החטיבה להתיישבות, רשם האגודות.
• ניסיון משמעותי קודם בתפקיד ניהולי בכיר במגזר הכפרי – חובה.
• השכלה: תואר ראשון או תואר מקביל לו בתחומים הרלוונטיים.
• כושר מנהיגות, יכולת הנעת תהליכים ואנשים.
• אוריינטציה יזמית: יכולת לזהות הזדמנויות עסקיות וחברתיות ולפתחן.
• יכולת התמודדות וניהול מו"מ עם גורמים חיצוניים.
• ידע וניסיון בתחום המקרקעין ונושאים סטטוטוריים קשורים – יתרון משמעותי.
• יחסי אנוש מצוינים - תקשורת בין אישית ברמה גבוה.
• יכולת ארגונית וניהולית ברמה גבוה.
• עמידה בלחצים ויכולת קבלת החלטות.
• ראיה מרחבית ויכולת תכנון אסטרטגי לטווח ארוך.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור