רכז/ת אגף מבצעים ומטה (661224)
רכז/ת אגף מבצעים ומטה (661224)
29/12/2024רכז/ת אגף המבצעים מהווה עוגן תפעולי ומנהלי באגף, משמש/ת כגורם מסנכרן ומבקר עבור פעילות הארגון. התפקיד כולל תמיכה ישירה ברמ"ט, במנהלת המוקדים הארגוניים ובמנהל תחום חקלאים, תוך ניהול שוטף של תהליכים, תיאומים, ובקרות.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול ותיאום יומנים עבור הרמ"ט, מנהלת המוקדים הארגוניים ומנהל תחום חקלאים.
תכנון ותיאום ישיבות, פגישות ודיונים מקצועיים ברמה האגפית וברמה הארגונית.
מעקב ובקרה על משימות מתוך ישיבות ארגוניות רחבות, וכן ישיבות בתחומי אחריות האגף על מחלקותיו השונות.
אחריות על סיכומי דיונים (כגון ישיבת סנכרון ארגונית שבועית, ישיבות מקצועיות, ישיבות אגף, מטה וכו).
אחריות על תהליכי רכש בתוך האגף, כולל תכנון, מעקב וביצוע של רכישות בהתאם לצרכים ולתקציב.
עבודה עם גורמים פנים וחוץ-ארגוניים לצורך בניית פעילות וקידום רכש וסגירות בהתאם לדרישות רמ"ט וצוות האגף.
ריכוז, בניה ועדכון הגאנט הארגוני (כפוף לדיון והנחיות).
עבודה שוטפת עם בעלי תפקידים בארגון לצורך תיאום בין אגפי וליווי תהליכי עבודה מרכזיים. (תוכניות עבודה, עמידה ביעדים וכו)
הכנת דוחות, סיכומים ותקצירים למנהלים לפי דרישה.
ניסיון קודם בתפקידי תיאום וניהול אדמיניסטרטיבי בארגון מבצעי או בתחום דומה.
ניסיון בניהול לוחות זמנים, תכנון ובקרה על משימות.
שליטה בתהליכי רכש ובקרות תקציביות – יתרון משמעותי.
שליטה גבוהה בכלי אופיס, כולל Excel ו-PowerPoint, ליצירת דוחות ומצגות.