דרוש.ה – עובד.ת אדמינ' ומזכירה רפואית לאגף בריאות ורווחה בקיבוץ
דרוש.ה – עובד.ת אדמינ' ומזכירה רפואית לאגף בריאות ורווחה בקיבוץ
26/03/2025יעוד: מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בתחום בריאות ורווחה למנהלת בריאות ורווחה וצוות המרפאה.
תחומי אחריות:
• מתן שירותים אדמיניסטרטיביים לצוות המרפאה, מנהלת בריאות ורווחה.
• מזכירות רפואית –
o מתן שירותי משרד לאחיות, לרופאה וללקוחות המרפאה בשעות הפעילות.
o טיפול במסמכים רפואיים ותיקים אישיים, טפסי 17, ועוד.
o עבודה עם מערכות מידע רפואיות והזנת נתונים.
o מעקב אחר תורים ללקוחות המרפאה.
o חלוקה ואיסוף דואר ללקוחות.
o מענה לפניות טלפוניות וניתובן.
• הודעות לציבור בערוץ המקומי.
• ביטוח בריאות "הראל" לחברים - גבייה וטיפול מול הנה"ח, סיוע לחברים בהגשת תביעות ומיצוי זכויות, תחזוקת רשימת מבוטחים וצירוף חדשים.
• סיוע לחברים במיצוי זכויות מול קופ"ח וחברות הביטוח.
• אחריות על ביטוח בריאות לעובדים זרים.
• כל משימה נוספת הנדרשת במסגרת פעילות אגף בריאות ורווחה.
• ממשקים: לקוחות מרפאה, חברי קיבוץ, חברות ביטוח, מפני פסולת רפואית, ספקי ציוד משרדי, קופ"ח, בתי חולים, מרפאות מקצועיות באזור, ביטוח לאומי, הנה"ח, "נהג בריאות".
• רקע בתחום האדמיניסטרציה.
• מזכיר.ה רפואי.ת מוסמכת- יתרון.
• סדר וארגון.
• אחריות ו"ראש גדול".
• תקשורת בין אישית טובה, שירותיות.
• יכולת עבודה עצמאית.
• שמירה על דיסקרטיות וסודיות רפואית.
• שליטה בתוכנות Office.
היקף משרה: 80%-100% (שכר שעתי)
כפיפות: מנהלת בריאות ורווחה ומנהלת המרפאה
הזדמנות מעולה להיות חלק מצוות מקצועי, מנוסה ומגובש!
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור