למועצה אזורית עמק המעיינות דרוש/ה מנהל/ת מחלקת איכות הסביבה
למועצה אזורית עמק המעיינות דרוש/ה מנהל/ת מחלקת איכות הסביבה
10/06/2021אחריות לניהול תחום איכות הסביבה בשגרה ובחירום והעלאת רמת איכות החיים ברשות המקומית הכוללת: תכנון סביבתי, קידום מדיניות ניהול השטחים הפתוחים , שיתופי פעולה עם גופים נוספים הפועלים בתחום ברחבי המועצה, פיקוח על התעשייה, ניטור מים, חינוך סביבתי, פיקוח על פינוי פסולת ומחזור, הפעלת פרויקטים סביבתיים מיוחדים, הדברה ופיקוח על חומרים מסוכנים וקרינה.
עיקרי התפקיד:
1. ביצוע מדיניות המשרד להגנת הסביבה.
2. ניהול צוות עובדי היחידה הסביבתית.
3. ניהול ומעקב תקציבי , הגשת קולות קוראים וגיוס תקציבי פעילות ופרויקטים מגופים ממשלתיים וחוץ ממשלתיים.
4. תכנון עבודה שנתי ורב שנתי, מעקב ביצוע.
5. אחריות מלאה לתפעול כלל זרמי המחזור במועצה (קבלנים, כלי אצירה, הסכמי פינוי וכדומה).
6. אחריות לקידום חוקי עזר סביבתיים ואכיפת חוקי איכות הסביבה במועצה.
7. במידת הצורך אחראי על תהליכי שיתוף ציבור בנושאי איכ"ס עפ"י מדיניות המועצה.
8. אחריות לקידום וטיפול בתהליכי בר-קיימא וריכוז ועדת איכות הסביבה ומדיניות מליאת המועצה.
9. מתן הנחיות מקצועיות ויעוץ, פיקוח ובקרה של תסקירי השפעה על הסביבה, חוות דעת סביבתיות וסקרים מקצועיים סביבתיים וטיפול ברישיונות עסק בהיבטי איכות הסביבה.
10. הפעלת תוכנית בקרה לעסקים בהיבטי רישוי.
11. מתן חוו"ד לפני הליכים משפטיים.
12. ניהול קשר מקצועי בנושאים סביבתיים עם גורמי פנים וגורמי חוץ כגון: משרדי ממשלה בכלל והמשרד להגנת הסביבה בפרט.
13. מתן מענה למוקד המועצה בנושאי הגנת הסביבה.
14. השתתפות בצוותי עבודה מקצועיים בין-משרדיים העוסקים בתחומי איכות הסביבה.
15. ייזום וקידום תשתיות בשטח לשמירת איכות הסביבה.
16. ניהול והשתלבות בצוותי חומרים מסוכנים למניעת מפגעים סביבתיים, ממשקים עם מערך החירום וכוחות הביטחון ברגיעה וחירום ובכל שעות היממה.
17. טיפול במפגעי רעש ואסבסט הכוללים: ביצוע סקר אסבסט רשותי, טיפול בפניות הציבור, ביצוע מדידות רעש בשטח, פיקוח ואכיפה בנושא רעש באולמות אירועים, מתן חוו"ד בנושא אסבסט.
18. טיפול במפגעי אבק וריח.
19. טיפול במפגעי קרינה הכולל: מתן אישורים להיתרי בניה להקמת אנטנות, טיפול בפניות ציבור בנושאי קרינה סלולרית וקרינה ממתקני חשמל.
20. הטמעת הנחיות להקמת מיגונים בפני חשיפה לקרינה ממתקני חשמל בהיתרי בניה ורישיונות עסק.
21. ביצוע פעולות דומות ו/או אחרות בהתאם להנחיית הממונים.
כפיפות ארגונית: מנהל אגף שפ"ע.
דרישות התפקיד ותנאי סף:
השכלה :
תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסת סביבה או הנדסה כימית, הנדסת קרקע ומים, ביולוגיה, גיאוגרפיה, גאולוגיה, ניהול משאבי טבע וסביבה או תואר שני בתכנון ערים.
או הנדסאי בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי (איכות הסביבה, התכנון, חקיקה ואכיפה, רישוי עסקים).
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון בהגשת קולות קוראים – יתרון.
ניסיון ניהולי:
שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה – יתרון .
מאפיינים ייחודיים לתפקיד:
שפות- עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה.
ידע בתוכנות ה-Office.
ניסיון בניהול תקציב.
יכולת ניהול מו"מ.
רישיון נהיגה בתוקף.
עבודה בשעות לא שגרתיות, לרבות יציאה לשטח לצורך מתן מענה למפגעי סביבה.
כישורים אישיים:
ייצוגיות ; שירותיות ; סדר וארגון ; יכולת הובלה של תהליכים ושיתופי פעולה רב מגזרים ; כושר הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
המשרה המוצעת היא בהיקף של 100% משרה
העסקה בדירוג המח"ר (מתח הדרגות 38-40) או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה – יש להעביר תעודות המעידות על עמידה בתנאי הסף בעת הפניה
קו"ח , תעודות והמלצות בציון שם המשרה נא לשלוח ל: adi@maianot.co.il
לא יאוחר מיום 21/6/21 בשעה 9:00
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור