למוקד שירות לקוחות בעמק הירדן דרוש/ה אחראי/ת משמרת- ניסיון חובה!
למוקד שירות לקוחות בעמק הירדן דרוש/ה אחראי/ת משמרת- ניסיון חובה!
05/12/2021מועצה/אזור/יישוב:
מספר משרה:
4029
חברה:
חסוי
תחום:
שירות לקוחות
מקצוע:
אחראי/ת משמרת
תאור תפקיד:
ניהול ותפעול המשמרת ואחריות על זמינות הנציגים והנעתם לעמידה ביעדים שנקבעו.
דיווח שוטף של ביצועים וזמינות.
אחריות על מצבת כוח האדם בזמן המשמרת.
עבודה שוטפת מול ממשקים שונים.
אחריות על היבטים תפעוליים במוקד (מעקב אחר תקלות תפעול, הפסקות וכו').
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניסיון בתפקיד אחמש/ית במוקדים גדולים (לפחות 40 נציגים במשמרת) - יתרון.
יחסי אנוש טובים, יכולת הנעת עובדים, אסרטיביות, הישגיות ויוזמה.
ראייה מערכתית, סבלנות ויכולת התמודדות בתנאי לחץ וריבוי משימות, עבודה בסביבה דינאמית.
שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת ואקסל -חובה.
זמינות למשרה מלאה 8:00-17:00
השכלה נדרשת:
תיכונית
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
משרה מלאה
שעות עבודה:
8:00-17:00
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור