מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר
מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר
16/03/2022במסגרת התפקיד:
• עבודה עצמאית עד מאזן
• רישום חשבוניות, תשלומים לספקים, הפקת חשבוניות וקבלות ללקוחות לרבות גבייה
• התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, דיווחים לרשויות
• טיפול בדיווחים שוטפים והכנת חומרים לדוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
• הפקת תלושי שכר לעובדים, ניהול ותחזוקה של נתוני העובדים במערכת השכר
• אחריות על תקינות ההסכמים המערכת הנוכחות, דיווחי נוכחות ועיבודם במערכת השכר.
רישום נתונים במערכות הממוחשבות והכנת דו"חות הנהלת חשבונות בהתאם.
רישום פקודות הנהלת חשבונות.
• אחריות לדיווחים לביטוח לאומי, דיווחי 126 ועבודה מול ביטוח לאומי בנושאי תביעות (תאונות עבודה, מילואים , לידה , אבטלה וכו').
• אחריות לפתיחת קרנות פנסיה לעובדים, הוצאת טפסי 161, דיווחים שוטפים וקבלת מיידעים מחברות הפנסיה וביטוחי המנהלים.
• אחריות על ממשק דיווח אחיד וביצוע היזון חוזר.
• מענה לפניות העובדים וכתובת מקצועית בשאלות ובעיות הקשורות לנושאי שכר וביטוח לאומי.
דרישות התפקיד:
• תעודת הנהלת חשבונות
• תעודת חשב שכר מוסמך על ידי לשכת רואי החשבון
• ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול חשבונות עצמאי עד למאזן ושל שנתיים לפחות בתחום חשבות השכר
• שליטה בתוכנת חשבשבת
• שליטה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל
• ניסיון ברישומי הנה"ח יבוא-יצוא וניהול חשבונות רב-מטבעית - יתרון
• שליטה מלאה בחוקי השכר, ביטוח לאומי, מס הכנסה, ביטחון סוציאלי ודיני עבודה
• ניסיון במערכת ERP – יתרון
• תשומת לב לפרטים, דייקנות
• יכולת עבודה עצמית ועבודה בצוות
• תקשורת בין אישית טובה ותודעת שירות גבוהה
• דיסקרטיות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור