נציג/ת שירות לקוחות חו"ל
נציג/ת שירות לקוחות חו"ל
17/03/2022• אחריות מלאה על הזמנות הלקוח, מפניית הלקוח, קבלת ההזמנה ועד אספקה באופן מלא ולשביעות רצון הלקוח
• אחריות על כל תהליכי היצוא: הזמנת טיסות, הכנת ניירת, אישורים וכו'
• עבודה מול עמילי מכס וגופים ממשלתיים (הגנת הצומח, שירותים וטרינריים)
• Point of Contact - ניהול הקשר עם הלקוח, הפנייה לגורם המתאים בארגון במידת הצורך
• ניהול בסיס נתונים, הקלדה והפקה של הזמנות, תעודות משלוח, חשבוניות
• עמידה ברמת השירות של החברה (SLA)
• חוליה מקשרת בין השיווק והמכירות לבין גורמי הפנים בביו-בי
• ריכוז וטיפול בתלונות לקוח
• ניסיון אדמיניסטרטיבי /שירותי- חובה
• ידע וניסיון בתהליכי יצוא - יתרון
• ידע ו/או ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
• ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה - חובה
• שליטה בתוכנות אופיס – חובה
• ניסיון עבודה במערכת ERP – יתרון ל-PRIORITY
• אוריינטציה שירותית, מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, סובלנות, אסרטיביות.
• יכולת עבודה עצמאית, יכולת עבודה בצוות
• יכולת עבודה בריבוי משימות בו-זמנית
• משרה מלאה (5 ימי עבודה, ימי שישי עפ"י צורך)
• מגורים בעמק המעיינות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור