למרכז רפואי פוריה דרוש/ה רכז/ת תקשורת שיווקית | מעברים מעיינות כנרת

למרכז רפואי פוריה דרוש/ה רכז/ת תקשורת שיווקית

למרכז רפואי פוריה דרוש/ה רכז/ת תקשורת שיווקית

27/04/2022
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
5312
חברה: 
חסוי
תחום: 
מיתוג, יח"צ והפקת אירועים
עיצוב גרפי, מדיה ותקשורת
שיווק ומכירות
מקצוע: 
איש/ת שיווק
מנהל/ת אתר
מנהל/ת מדיה
מרקום/תקשורת שיווקית
תאור תפקיד: 

אחריות ליישום אסטרטגיה תקשורתית שיווקית ולהפעלת מכלול הפעולות והאמצעים התקשורתיים המתאימים להעברת מסרים רלוונטיים, במסגרת מערך הדוברות ויחסי הציבור במרכז הרפואי. השתתפות בגיבוש והוצאה אל הפועל של תוכנית תקשורתית שיווקית כוללת לרבות, הגדרת יעדים ומטרות, קהלי יעד פוטנציאליים, קביעת אופן היישום וכלים להערכת תוצאות, בהתאם להוראות התכ"מ והתקשי"ר. השתתפות במיתוג וקידום תדמית המרכז הרפואי על יחידותיו ובכלל זה, תכנון וייזום פרויקטים שיווקיים, הפקת סרטוני תדמית, כתיבת והפקת חומרים מקצועיים, ופרסום ושיווק במדיה הכתובה, האלקטרונית וברשתות החברתיות. השתתפות בפיתוח ויישום של תקשורת שיווקית פנים ארגונית ליצירת הירתמות, הבנה, והזדהות של העובדים עם החזון והיעדים של המרכז הרפואי. אחריות לתחזוקה ולתפעול אתר האינטרנט והפורטל הפנים ארגוני לרבות, וידוא תקינות, עיצוב, עדכון, פיתוח ושיווק ללקוחות פנים וחוץ. השתתפות בגיוס חסויות וקידום שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים בתחום הבריאות. סיוע בייזום, תכנון וארגון חומרי שיווק והסברה רלוונטיים, בכתב ובעל-פה, והבאת חומר זה לידיעת הציבור ועובדי היחידה, בתיאום עם הממונה. אחריות לארגון והפקת ימי עיון וכנסים, בתיאום עם הממונה ובהתאם להנחיות ולנהלים. מתן ייעוץ והדרכה לעובדי ומנהלי המרכז הרפואי בכל הקשור לתקשורת שיווקית. השתתפות בדיונים הנוגעים לתחומים שבאחריותו/ה, בתיאום עם הממונה. הכנת דיווחים תקופתיים ומצגות, בתחומים שבאחריותו/ה, במידת הצורך ובהתאם להנחיות הממונה. קיום מעקב שוטף אחר שינויים ועדכונים הקשורים לתחומים שבאחריותו/ה, לרבות הטמעתם בעבודה, בתיאום עם הממונה. ביצוע תפקידים נוספים, בתחום המקצועי, בתיאום עם הממונה.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

- השכלה אקדמית

(תואר ראשון)* עדיפות לבעלי/ות השכלה בתחום רלוונטי לתפקיד כגון: תקשורת, הסברה, דוברות, יחסי ציבור, עיתונאות או באחד מתחומי הבריאות.

ניסיון:

לבעלי/ות תואר ראשון - 2 שנות ניסיון מקצועי באחד מן התחומים: שיווק, פרסום, קריאייטיב, יחסי ציבור, הסברה, דוברות או עיתונאות. רצוי ניסיון בעבודה בתחום התקשורת השיווקית בארגון בריאות. לבעלי/ות תואר שני- שנת ניסיון כמפורט לעיל.

דרישות רצויות נוספות

ידע וניסיון בתחום האינטרנט והניו-מדיה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות מידע ומאגרי מידע ממוחשבים ותוכנות מחשב. הכרות עם מערכת הבריאות ודרכי פעולתה.

שפות:

ידיעת השפה העברית על בוריה. ידיעת השפה האנגלית כדי ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה מאוד. כישורים אישיים:

רהיטות כושר ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה מאוד. יצירתיות. יוזמה. יכולת עמידה במצבי לחץ. ייצוגיות ויכולת עמידה מול קהל. יכולות בינאישיות גבוהות. כריזמה וכושר שכנוע. אוריינטציה שיווקית. יכולת גבוהות לתקשורת בינאישית ולעבודת צוות.

היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור