למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2-3 | מעברים מעיינות כנרת

למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2-3

למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2-3

08/06/2022
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
5773
חברה: 
מועצה אזורית עמק הירדן
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

מכרז פנימי/חיצוני מס' 29/2022

למועצה אזורית עמק הירדן
דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות סוג 2-3
עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישורים של מועמדים אחרים.

היחידה: אגף גזברות.
תואר המשרה: מנהל/ת חשבונות סוג 2-3 .
כפיפות המשרה: גזברית המועצה.
דרגת המשרה ודירוגה: מינהלי 6-8.
היקף משרה: 100%.
סוג מכרז: פנימי/חיצוני.
תחילת עבודה: מידי.

תיאור התפקיד:
ניהול מערכת נתוני הנהלת חשבונות ברשות, בכפוף להוראת הדין הקיים, לרבות תקנות הרשויות המקומיות תשמ"-1988.

תחומי אחריות:
 ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי-
ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם לחוק ולתקנים של התקציב הרגיל והבלתי רגיל.
רישום ותיעוד של כל הפעילויות הכספיות ברשות.
עדכון ספרי חו"ז בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
עדכון מערך המלוות והכנת תחזיות פירעון מלוות, בהתאם לצורך.
עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית.
עריכת התאמה בין ההכנסות העצמיות שנרשמות בהנהלת החשבונות המרכזית להכנסות הנרשמות במחלקת המיסים והגבייה.
 בקרה ודיווח על נתונים כספיים -
בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של הרשות.
הכנת דוחות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף שנה למשרד הפנים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה.
עדכון משרדי הממשלה וגופים ציבוריים בנתוני הרשות, בהתאם להוראות הממונה.
בדיקה והפקה של דיווחים לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיו"צב.

 רכש והתקשרויות – קליטה ואימות של הזמנות פנימיות (דרישות) מהמחלקות/האגפים השונים, לצורך רכישת טובין.
בדיקה של אישורים תקציביים ויתרות תקציביות לקראת הזמנות, מול רפרנט תקציבים.
מילוי הזמנות טובין, אישורן ע"י גופים מוסמכים ברשות והעברתן לידי ספק/יצרן לביצוע.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף לתפקיד:
 השכלה -
סיום קורס בהנהלת חשבונות סוג 2-3.

ניסיון מקצועי-
ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום ניהול חשבונאי- עדיפות לניסיון ברשות מקומית.

דרישות נוספות:
 שפות - עברית - ברמה גבוהה.
 יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה OFFICE יתרון לידע בתוכנת האוטומציה.
ועדת קבלה:
המועמדת אשר עומדת בדרישות הגיוס תתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמדת למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים, ולשלוח במייל לפירחה בכתובת pircha@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 24/6/2022 בשעה 12:00 .
יש לוודא קבלת המייל אצל פירחה בטלפון –04-6757603.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון נקבה, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה, בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.

בברכה,

אביגייל קציר מיה ונטורה
מנהלת ההון האנושי מנכ"לית המועצה

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
מלאה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור