למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה עו"ס קהילתי וצח"י | מעברים מעיינות כנרת

למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה עו"ס קהילתי וצח"י

למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה עו"ס קהילתי וצח"י

22/09/2022
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
6884
חברה: 
מועצה אזורית עמק הירדן
תחום: 
מדעי החברה וההתנהגות
קהילה
מקצוע: 
עובד/ת סוציאלי/ת
תאור תפקיד: 

מכרז חיצוני מס' 54/2022
למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה
עובד/ת סוציאלי קהילתי וצח"י
עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישורים של מועמדים אחרים.

היחידה: אגף קהילה ושירותים חברתיים.
תואר המשרה: עובד/ת סוציאלי קהילתי וצח"י.
כפיפות המשרה: מקצועית וניהולית למנהל אגף קהילה ושירותים חברתיים.
דרגת המשרה ודירוגה: דירוג עו"ס, בכפוף למשרד הפנים.
היקף משרה: 100% משרה.
סוג מכרז: חיצוני.
תחילת עבודה: מידי.

תיאור תפקיד:
 הכנת תכניות לפיתוח קהילתי לקבוצות שונות, ארגונים ושירותים בקהילה בה הוא פועל וטיפול בתחום נרחב של בעיות וצרכים.
 יוזם איסוף נתונים על בעיות חברתיות בקהילה בה הוא פועל.
 איתור בעיות וצרכים של קהילה.
 עידוד מנהיגות מקומית, ארגון התושבים למען שיתופם הפעיל בהגברת הערכים, תכנון שירותים, ייזום והקמת שירותים חדשים. סיוע בהקמת מועדונים ומרכזים קהילתיים לפעולות חברתיות חינוכיות ותרבותיות לקבוצות לארגונים ולוועדים.
 הבהרת מדיניות השרות לעבודה קהילתית, הסברה והחדרת שיטת העובדה הקהילתית בקרב קבוצות, ארגונים, מוסדות ושירותים בקהילה.
 ארגון השתלמויות וימי עיון בנושאי עבודה קהילתית לפעילים ולקבוצות בקהילה.
 השתתפות בוועדות המטפלות בנושאי עבודה קהילתית.

תיאור התפקיד עו"ס צח"י:
ריכוז כלל הפעילות הנדרשת להובלה, הטמעה ושימור צוותי צח"י ביישובי המועצה כגון:

 מיפוי קהילתי , ליווי שוטף ואחריות לבניית הכשרות וביצוען, גיוס פעילים, עבודה עם שותפים וניהול מערך עבודה עם יועצים וגורמי פנים וחוץ.
 אחריות ליצירת ממשקי עבודה בין הפעילים הישובים בצוותים, לבין בעלי תפקידים חופפים במועצה.
 הכשרות ריענון, תרגילים שוטפים של הצוותים, יכולת ניהול ותכלול תהליכי עבודה עם בעלי תפקידים ברשות, ביישובים עם הנהגת הישוב ועם פעילים.

תנאי סף להגשת מועמדות:
השכלה:
 תואר ראשון בעבודה סוציאלית על ידי מוסד מוכר.
 עדיפות לתואר שני בתחום על ידי מוסד מוכר.
 רשום בפנקס העו"סים.
ניסיון מקצועי:
 ניסיון בתחום עבודה סוציאלית משפחתית בלשכות הרווחה – עדיפות.
 היכרות עם המגזר הכפרי- יתרון.
 התחייבות לצאת להכשרות בנושאי התמחות שונים ועפ"י הנדרש.
 הכשרה או ניסיון בתחום קהילתי- יתרון.
דרישות תפקיד נוספות:
 שפה- עברית ברמה גבוהה.
 היכרות ושליטה בישומי מחשב.
 רישיון נהיגה בתוקף ורכב חובה.
 עבודה בשעות אחה"צ.
 היעדר הרשאה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001.
כישורים אישיים:
 שירותיו ועבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אמינות ומהימנות, דיסקרטיות, כושר למידה, כושר התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. טיפול בו זמנית במספר נושאים.

ועדת קבלה:
המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים, ולשלוח במייל לאניה בכתובת anya.lu@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 17/10/2022 בשעה 12:00 .
יש לוודא קבלת המייל אצל אניה בטלפון – 04-6757613 .
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.
הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.

בברכה,

אביגייל קציר מיה ונטורה
מנהלת הון האנושי מנכ"לית המועצה

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

תנאי סף להגשת מועמדות:
השכלה:
 תואר ראשון בעבודה סוציאלית על ידי מוסד מוכר.
 עדיפות לתואר שני בתחום על ידי מוסד מוכר.
 רשום בפנקס העו"סים.
ניסיון מקצועי:
 ניסיון בתחום עבודה סוציאלית משפחתית בלשכות הרווחה – עדיפות.
 היכרות עם המגזר הכפרי- יתרון.
 התחייבות לצאת להכשרות בנושאי התמחות שונים ועפ"י הנדרש.
 הכשרה או ניסיון בתחום קהילתי- יתרון.
דרישות תפקיד נוספות:
 שפה- עברית ברמה גבוהה.
 היכרות ושליטה בישומי מחשב.
 רישיון נהיגה בתוקף ורכב חובה.
 עבודה בשעות אחה"צ.
 היעדר הרשאה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001.
כישורים אישיים:
 שירותיו ועבודה מול קהל, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אמינות ומהימנות, דיסקרטיות, כושר למידה, כושר התמדה, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. טיפול בו זמנית במספר נושאים.

ועדת קבלה:
המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים, ולשלוח במייל לאניה בכתובת anya.lu@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 17/10/2022 בשעה 12:00 .
יש לוודא קבלת המייל אצל אניה בטלפון – 04-6757613 .
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.
הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור