מנהל/ת התחנה לטיפול וייעוץ לילד ולמשפחה
מנהל/ת התחנה לטיפול וייעוץ לילד ולמשפחה
30/10/20221. תיאור התפקיד:
גיבוש התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום ניהול התחנה :
ניהול התחנה בתחומים המקצועי קליני, אדמיניסטרטיבי וניהול כח אדם.
ניהול והפעלת התחנה תוך שמירה על המערכים, והצרכים של תושבי המועצה והסביבה ופיתוח מערכים נוספים בשיתוף עם אגף קהילה במועצה.
מנהל/ת התחנה לטיפול וייעוץ לילד ולמשפחה
עמק הירדן
עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות
המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישורים של מועמדים אחרים.
היחידה: אגף קהילה.
תואר המשרה: מנהל/ת תחנה פסיכולוגית לטיפול וייעוץ לילד ולמשפחה .
כפיפות: מנהלת אגף קהילה.
דרגת המשרה ודירוגה: פסיכולוגיים, דרגה – 39-42 / עובד סוציאלי דרוג בכיר, וזאת בכפוף להנחיות משרד הפנים.
היקף המשרה: 80%.
תחילת עבודה: מידית.
סוג מכרז: פומבי.
1. תיאור התפקיד:
גיבוש התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום ניהול התחנה :
ניהול התחנה בתחומים המקצועי קליני, אדמיניסטרטיבי וניהול כח אדם.
ניהול והפעלת התחנה תוך שמירה על המערכים, והצרכים של תושבי המועצה והסביבה ופיתוח מערכים נוספים בשיתוף עם אגף קהילה במועצה.
2. תיאור תחומי אחריות:
הגדרת מטרות, תכנון ארגון וביצוע מדיניות התחנה, פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה, ניהול צוות עובדים- הנחיית צוות לביצוע מטלות, משוב לעובדים, קשר עם גופים ציבורים, מעקב ובקרה אחר הטיפולים הניתנים בתחנה על ידי אנשי הצוות, הכנת תוכנית עבודה שנתית.
גיבוש ועיצוב המדיניות בתחום טיפול פסיכולוגי ורגשי פרטני ובתוך מערכות בהתאם למדיניות הרשות ולצרכיה ובהלימה עם מדיניות משרדי הממשלה וגופים ציבורים רלוונטיים.
אחריות על פניות שמגיעות לתחנה וביצוע התאמה ושיבוץ למטפלים השונים על פי שיקולי מקצועיות וזמינות. מעקב אחר פתיחה וסגירה של תיקים תוך קשר עם המטפלים כדי לעקוב אחר תפקוד ואיכות השירות.
זמינות להתייעצות מקצועית הן בשגרה והן במקרים דחופים של כלל המטפלים. כולל מתן ייעוץ מערכתי בעבודה עם המערכות השונות בקהילה.
השתתפות במערך החירום הרשותי.
השתתפות בוועדות ובפורומים מקצועיים של הרשות.
בנייה, ניהול והפעלה של מערך פעילויות מקצועיות ברשות המקומית והסביבה והכנת תוכניות עבודה בהתאם תוך תאום עם הגורמים הרלבנטיים באגף קהילה.
אחריות על בניית התקציב השנתי וביצוע בקרה חודשית/רבעונית/חצי שנתית של תקציב מול ביצוע.
אחריות כוללת לניהול כח אדם:
o אחריות כוללת לגיוס ולתנאי העסקה, פיקוח על עבודת המטפלים בתחנה בהתאם לתוכנית העבודה שנקבעה ולתקציב הקיים, ביצוע בדיקה של החשבוניות ואישורם לטובת תשלום שכר המטפלים, מתן מענה לצרכים וקשיים אישיים של המטפלים, אחריות על קיום ישיבות צוות של מליאת המטפלים, אחריות לביצוע השתלמויות מקצועיות.
o ניהול עבודת המזכירות והתחנה, ביצוע רכישות ציוד ואבזור לחדרי הטיפולים ע"פ צורך, הזמנת הרשאות לטובת ביצוע מבדקים ואבחונים, אחריות לביצוע השתלמויות מקצועיות, אחריות לביצוע בקרה על גביית החובות מלקוחות, אחריות על ועדת הנחות.
3. תנאי סף להגשת מועמדות:
השכלה:
פסיכולוג מומחה בעל תואר שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח 1958.
או
בעל תואר בעבודה סוציאלית ממוסד המוכר על ידי המל"ג ורשום בפנקס העובדים הסוציאליים.
רישום מקצועי:
רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגיים - יש לצרף אישור.
רישום בפנקס העוסי"ם – יש לצרף אישור.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי כמוגדר לעיל: 10 שנות ניסיון מקצועי בתחומי טיפול רגשי ועבודה בתוך מערכות
ניסיון בטיפול פסיכולוגי או רגשי.
זמינות להתייעצות מקצועית של כלל המטפלים, כולל ייעוץ מערכתי לגבי עבודה עם המערכות השונות בקהילה.
ניסיון בהתערבויות טיפוליות במצבי חירום.
ניסיון בגיוס, הובלה וניהול צוות רב מקצועי כולל הקניית תפיסת עבודה משותפת, גיבוש תוכניות עבודה מפורטות, והפקת תוצרים מדידים תוך בקרת משאבים.
הבנה בבניה ובניהול תקציב.
ידע וניסיון מעשי בפיתוח מערכתי \ רשותי בדגש על תחומי הליבה.
רקע בייזום והובלת מערכי התערבות טיפולית בקהילה.
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-
2001.
שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות ושליטה בתוכנת ה- OFFICE
4. דרישות תפקיד נוספות:
גמישות בשעות העבודה (תתכן עבודה בשעות אחה"צ ע"פ צורך).
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
עבודה תחת לחץ.
ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים.
5. כישורים אישיים:
דינאמיות וכושר הנעה עצמית, מנהיגות ויוזמה , בעל מעוף וחזון אישי ומקצועי , כושר ביטוי בכתב ובע"פ, יכולת ניהולית גבוהה , מיומנות בארגון ותכנון, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש ויכולת עבודה בשיתופי פעולה, ייצוגיות, אמינות ומהימנות אישית.
_______________________________________________________________________
ועדת קבלה:
המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס יתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , וכן אישור מעסיק מפורט ולשלוח במייל לכתובת anya.lu@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 18/11/2022 בשעה 12:00.
*הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.
בברכה,
אביגייל קציר מיה ונטורה
מנהלת ההון האנושי מנכ"לית המועצה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור