מכרז כ"א מס 16/2022 למתנ"ס עמק המעיינות דרוש/ה רכז.ת יח' משאבי אנוש - הארכה | מעברים מעיינות כנרת

מכרז כ"א מס 16/2022 למתנ"ס עמק המעיינות דרוש/ה רכז.ת יח' משאבי אנוש - הארכה

מכרז כ"א מס 16/2022 למתנ"ס עמק המעיינות דרוש/ה רכז.ת יח' משאבי אנוש - הארכה

21/12/2022
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
7631
חברה: 
מתנ''ס עמק המעיינות
תחום: 
משאבי אנוש
משרות יריד השתדרגתי+
מקצוע: 
מנהל/ת משאבי אנוש
רכז/ת משאבי אנוש
תאור תפקיד: 

תיאור התפקיד
אחריות על ניהול מקצועי של מערך ההון האנושי במתנ"ס תוך מציאת איזון בין צרכי הארגון לצרכי העובדים.

תחומי אחריות:
1. תכנון וניהול מערך משאבי אנוש בהתאם למדיניות ההנהלה.
2. תכנון וניהול שוטף של איוש תקן כ"א בהתאמה למבנה הארגוני ולתקציב המאושרים.
3. אחריות על תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים .
4. אחריות על תהליכי קליטת עובדים חדשים.
5. אחריות ליישומם ואכיפתם של חוקי העבודה, והוראות החוק החלים על עובדי המתנ"ס.
6. ניהול מערך דיווח הנוכחות והממשק לשכר.
7. ריכוז מערך ההדרכה וההכשרה של העובדים בתיאום עם מערך ההדרכה המועצתי.
8. עדכון והטמעה של נהלי עבודה ארגונים.
9. ניהול תחום רווחת הפרט בתיאום עם מערך רווחת העובדים במועצה.
10. טיפול בתהליכי סיום העסקת עובדי המתנ"ס.
11. ריכוז הבקשות והנושאים לישיבות ועדת כ"א והשתלמות ויישום ההחלטות.
12. ריכוז תחום מקצועי ביחידת מש"א.
13. איוש מכלול כ"א בחירום.
כפיפות ארגונית: מנהל המתנ"ס
כפיפות מקצועית : מנהל אגף הון אנושי ומינהל

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ .
יתרון לבעלי תואר אקדמי ראשון או שני כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, יעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשיה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית או לימודי עבודה.

ניסיון מקצועי:
ניסיון מקצועי בתחום משאבי אנוש של 4 שנים לפחות, במהלך 6 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: רכז משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה או ניהול מערך הדרכה.
יתרון לבעלי ניסיון בתפקיד מנהל/רכז משאבי אנוש ברשות מקומית כלשהי, או מנהל מש"א בארגון בסדר גודל של 100 עובדים.

מאפייני עשיה ייחודים לתפקיד:
• עבודה בסביבת עבודה אינטנסיבית, מכוונת שירות, הדורשת יסודיות ויכולת למידה מהירה של נושאים מקצועיים רבים.
• עבודה מול מחלקות וגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות.
• למידה והתעדכנות שוטפת בידע המקצועי הנדרש.
• נכונות לקבל ולבצע משימות במגוון תחומים.
• נדרשת ניידות בתפקיד (בעל/ת רכב ורישיון נהיגה בתוקף).

מיומנויות נדרשות:
שליטה טובה מאוד בתוכנות Office.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ .
יכולת ארגון, תכנון וביצוע
מחויבות גבוהה
סבלנות, אמפתיה ודיסקרטיות
קפדנות ודייקנות בביצוע
יכולת ניהול ממשקים ותהליכים מורכבים בצורה יעילה ואפקטיבית
ראיה מערכתית רחבה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ועם מערכות טכנולוגיות מגוונות – יתרון להכרות וניסיון עם מערכות נוכחות ושכר

הגשת מועמדות:
• יש לצרף קורות חיים, ומסמכים המעידים על השכלה ועל ניסיון בעבודה.
• הגשת מועמדות אשר תשלח ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה/רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת, תיפסל על הסף ביום האחרון להגשת המועמדות כפי שמפורסם בפרטי המכרז/ משרה.
• על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988, המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
• בנתונים ובכישורים שווים – תינתן עדיפות למועמד.ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם ברשות המקומית.

המשרה המוצעת היא בהיקף של 100% משרה
העסקה בדירוג לפי השכלה (מתח הדרגות 37-39)
להגשת מועמדות נא להגיש בלינק או באתר המועצה
https://docs.google.com/forms/d/1beP2qrDGTIlqizgDog8ex_7KIulVqrOGqpXjZu1...
ניתן להגיש מועמדות עד ולא יאוחר מיום 29/12/2022 בשעה 9:00 בבוקר

השכלה נדרשת: 
מקצועית
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור