נציג/ת שירות
נציג/ת שירות
11/01/2023הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות.
תחומי אחריות:
1. הנגשת מידע לתושבים וטיפול בפניות הציבור הנוגעות לשירותי הרשות.
2. מתן מידע עדכני לציבור על כל המצוי והמתרחש ברשות (מידע תיירותי, אירועי תרבות, ועוד).
3. קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים, מטרדים וצרכים תפעוליים ברחבי העמק.
4. ניתוב פניות התושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם והפעלת גורמי טיפול שונים ומעקב אחר הטיפול בפניות.
5. מתן מענה טלפוני ישיר.
6. תצפית והפעלת מערך מצלמות לצורכי ביטחון שמירה על רכוש ואיתור תקלות.
7. הזנת נתוני הטיפול וסטאטוס הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות.
8. שותפ/ה בקידום תפיסת שירות בקרב עובדים ומחלקות.
9. ביצוע כל מטלה המנותבת לה/ו ע"י מנהלת המוקד מעבר למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של המוקד.
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
מאפייני עשיה ייחודים לתפקיד:
יכולת יצירת קשרים ותקשורת בינאישית גבוהה, דיסקרטיות, ייצוגיות, סבלנות ואמפטיה, שירותיות ותפיסת שירות.
יכולת עבודה עצמאית, למידה גבוהה, משימתיות, יוזמה ואחריות, וגמישות.
יכולת התבטאות רהוטה בכתב ובע"פ.
יכולת עבודה בתנאי לחץ, עומס , ריבוי משימות ומצבי חירום.
יישומי מחשב - יכולת תפעול ולמידה של מערכות מחשב, ושליטה ב-office .
נדרשת גמישות/ זמינות מעבר לשעות העבודה (אחה"צ/ ערב/ תגבורים / מצבי חירום).
קורות חיים יש להגיש בקישור המצורף:
היי אשמח לקישור להגשת המועמדות בדף המכרז
https://emek-maianot.automas.co.il/ProcessRunner/?customerId=1543&shopId...
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור