ניהול לקוחות ומשרד החברה
ניהול לקוחות ומשרד החברה
22/03/2023מתן מענה ללקוחות החברה מקצה לקצה. טיפול בלקוחות עסקיים ופרטים החל משלב המכירה, שירות לקוחות, מעקב הזמנות, אספקה, גבייה, ממשק מול הנה"ח ועוד.
מענה ללקוחות עסקיים ופרטיים
• מעקב הזמנות לקוחות – עבודה שוטפת מול מחלקת שיווק ומכירות ומענה ללקוחות החל משלב המכירה.
• קבלת הזמנות חוזרות בשוטף מלקוחות שפונים.
• מעקב אחר גביית תשלומים מהלקוחות.
• תמיכה בשיווק ללקוחות מקומיים.
• מענה טלפוני שוטף ללקוחות – מתעניינים, תמיכה באתר, הזמנה טלפונית, מעקב הזמנות.
• ייזום שיחות תיאום פגישות ללקוחות חדשים
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
• ניהול משרד החברה – מענה לטלפונים, תיאומי פגישות ותמיכה אדמיניסטרטיבית בעובדי החברה.
• ניהול ממשק לקוח מקצה לקצה במערכת הפריוריטי, כולל: פתיחת לקוח, הזנת הזמנות, ניהול מחירונים ושיבוץ אספקה ללקוחות
• אחריות מעקב מלאי ותשלומים מול מחלקת הנה"ח, (כולל ממשקים בין מערכות)
תעודות מלאי, חשבוניות ספקים, חשבוניות לקוחות, מערכת משולם, קופה חנות, כרטיס אשראי, גבייה טלפונית מלקוחות
ניהול חנות המפעל ומרכז מבקרים -
• מכירות בחנות, ניהול קופה
• תיאום והדרכת סיורים במפעל
• ניהול משלוחים דרך אתר החברה
ניסיון בניהול משרד ועבודה מול לקוחות - חובה
יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד - חובה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות קטן - חובה
שליטה ביישומי אופיס, בדגש על אקסל - חובה
ניסיון בעבודה על פריוריטי - יתרון
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור