מנהל/ת תפעול לאירוח הכפרי בדגניה ב'
מנהל/ת תפעול לאירוח הכפרי בדגניה ב'
18/06/2020• מהווה יד ימינו של מנכ"ל האירוח הכפרי ושותף בצוות ההנהלה.
• ניסיון בניהול צוות ויכולות ארגון גבוהות.
• תרגום האסטרטגיה והיעדים לתפעול האירוח הכפרי.
• ראיה מערכתית-תפעולית של המחלקות השונות תוך התייחסות לכלל הפעילות באירוח הכפרי.
• יכולת שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת תוך עמידה ביעדים
• תכנון ותזמון של העבודות השונות באירוח הכפרי.
• שיפור שירותי האירוח, לשביעות רצונם של האורחים.
• קשר עם מוסדות ובעלי מקצוע בקיבוץ (מטבח, מכבסה, תשתיות וכד').
תחומי אחריות:
• תפעול כל המחלקות (קבלה, הזמנות, משק-בית, אחזקה, גינון וחצר) תוך קשר רציף עם האחראיים על המחלקות, ויצירת תיאום ושיתופי פעולה ביניהם בתהליכי העבודה.
• מעקב ובקרה שוטפת של המערך התפעולי לצורך עמידה ביעדים שנקבעו.
• שיפור תהליכי עבודה, שיטות בקרה, רמות איכות ותפקוד צוותים.
• מתן תמיכה טכנית ושרותי תפעול לצוותים, לשם הבטחת שימוש מיטבי במידע ובמערכות בהתאם לנוהלי ומדיניות האירוח הכפרי.
• הדרכת עובדים להיכרות ותפעול המערכות השונות שבתחומי אחריותם.
• קבלת פניות מאחראי המחלקות ואנשי צוות, בדיקתן וטיפול בפניה, או העברתה לגורם מתאים.
• דיווח על ליקויים, תאום מול האחראי הרלוונטי, ומעקב אחר הטיפול בהם עד לפתרונם.
• אחריות על תחזוקת הציוד, חידוש ושדרוג מערכות בהתאם לצורך, וליווי הטמעתן מקבלתן ועד התפעול השוטף.
• בקרה על קניות והוצאות תפעוליות במחלקות.
• טיפול בכל הקשור לחצר ולגינון.
• קשר עם מוסדות ובעלי מקצוע חיצוניים.
• ניסיון מוכח בניהול בתחום התיירות הכפרית.
• יכולת השתלבות בצוות גדול ומנוסה.
• יחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובה.
• יכולת לבניית יחסי עבודה טובים כלפי פנים וכלפי חוץ.
• תודעת שירות גבוהה.
• יכולת גבוהה בארגון ותעדוף משימות.
• נכונות לעבודה בשעות מרובות ובלתי שגרתיות (כולל סופ"ש וחגים, בהתאם לצורך).
• ראיה מערכתית.
• יכולת עמידה בלחצים.
• יכולות ניהול, ארגון וביצוע.
• נכונות לביצוע כל עבודה הנדרשת במקום.
• יתרון לבעלי נסיון בתחום השיווק והמכירות בתיירות
כפיפות: למנכ"ל האירוח הכפרי
היקף המשרה: 100%
תחילת תפקיד: יולי 2020
אפשר להגיש מועמדות עד 28.6 בלבד, תודה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור