למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שפ"ע
למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שפ"ע
21/07/2023למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהל/ת מחלקת שפ"ע.
ייעוד: תחום שיפור פני העיר (שפ"ע) ברשות, לטיפוח ושמירת חזות העיר ורווחת התושב.
תחומי אחריות:
יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה.
ניהול מערך התברואה ברשות, לרבות ניהול ופיקוח עובדי התברואה.
ניהול מערך הגינון וחזות הישוב.
ניהול תחום התשתיות, הלוגיסטיקה והאחזקה.
תיאור התפקיד:
א. יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה:
1. גיבוש תכנית העבודה ליחידות השונות לרבות הקצאת תקציב בתיאום עם מנהלי היחידות וגורמים נוספים ברשות.
2. בקרה על יישום תוכניות העבודה תוך קביעת מדדי ביצוע של היחידות באמצעות פיקוח תקציבי, ניתוח דו"חות מוקד וסיורים בשטח.
3. ניהול תקציב היחידה בהתאם לתוכנית העבודה שאושרה.
4. כתיבת מכרזים והכנת כתב כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה.
5. פיקוח ובקרה על עבודת קבלנים תוך מתן מענה לספקים הפועלים בשוטף ובפרויקטים בתחום.
6. קיום השתלמויות והכשרות מקצועיות לעובדים בכל הרמות, סנכרון בין פעולות היחידות התפעוליות האמונות על מענה לצרכים ועל טיפול במגעים.
7. מענה לפניות הציבור שבתחום אחריותך ברשות תוך קביעת סדרי עדיפויות לקדימות הטיפול ועל פי זמני תקן.
8. ייזום תקנים וביצועם הנוגעים לעבודת היחידה.
9. ניהול פרויקטים ומשימות התורמים לשיפור איכות סביבת החיים הקרובה של התושב.
ב. ניהול מערך התברואה והדברה ברשות:
1. גיבוש תוכניות עבודה בתחומי ניקיון תברואה ומחזור.
2. קידום חקיקה ואכיפת חוקי העזר לשמירה על רמת גהות נאותה בהתאם למדיניות הרשות ובכפוף להוראות הדין הקיים.
3. פיקוח ומעקב אחר ביצוע שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, לרבות שירותי איסוף אשפה על סוגיה, פסולת וגזם ואופן הסדרת סילוקם לאתרי מחזור והטמנת אשפה מורשים.
4. קידום המודעות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
5. פיקוח ובקרה אחר פעולות למניעת מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
6. ניהול עובדים.
ג. ניהול הטיפול בחזות הרשות:
1. גיבוש תוכניות פיתוח חזות הרשות ותשתיות בשיתוף עם גופי התכנון השונים.
2. פיקוח ומעקב אחר תחזוקתם השוטפת של שטחים, מבנים ומוסדות ציבור ברשות.
3. פיתוח ווידוא אחזקה תקינה של רשת מאור רחובות, שטחים ציבוריים ורשת הרמזורים ברשות.
4. קידום אחזקה מונעת של כבישים, מדרכות ומתקני הרשות העומדים לרווחת התושבים.
5. אחזקת הגינון והנוי בשטחים הציבוריים, תוך מתן דגש לפעולות חסכוניות במים.
6. ייזום פעולות לשיפור החזות וניקיון הרשות וטיפוח מודעות סביבתית.
7. תיאום פעולות ופיקוח על קבלנים/יזמים וחברות חוץ המבצעים עבודות בכל הקשור לשימוש באמצעי בטיחות כנדרש בתקנות, לשם מניעת פגיעה בנפש וברכוש.
8. בקרה ומעקב אחר רמת תחזוקה ובטיחותית שוטפת של מתקני הרשות, טיפול במפגעים ואיכות המתקנים באמצעות סיורים בשטחי הרשות.
ד. ניהול תחום איכות הסביבה: חסכון במשאבים, בריאות וקיימות:
1. ייזום פתרונות להתמודדות עם מפגעים תברואתיים וסיכונים בריאותיים.
ה. ניהול תחום התשתיות ואחזקה:
1. גיבוש תוכניות עבודה ופיתוח לתחום תשתיות , כבישים, מדרכות, תאורה, חשמל ושילוט.
2. פיקוח, בקרה ומעקב על תוכניות עבודה.
3. תאום פעולות ופיקוח על קבלנים.
4. ייזום פעולות בתחום התשתיות.
ו. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
1. עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
2. עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
3. נסיעות מרובות ברחבי המועצה.
4. ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
5. ניהול התקשרויות וקבלנים.
6. עבודת צוות.
תנאי סף לתפקיד:
השכלה-
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל/ה הכרה מהמחלקה להארכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ . יתרון לתואר אקדמאי בתחומים הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מנהל עסקים או מנהל ציבורי.
או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות (_"יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור היתר).
קורסים והכשרות מקצועיות:
מנהל/ת יחידת השפ"ע יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכר מותנה בסיום הקורס כאמור.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות תכנון עירוני, תפעול.
עבור הנדסאי/ת רשום: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור טכנאי/ת רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומי השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
ניסיון ניהולי:
ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף, או כהונה במשרה במגזר הציבורי במתח דרגות 40-42 ומעלה, למשך שלוש שנים לפחות.
ועדת קבלה:
המועמד/ת אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת איתור/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד/ת למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לכתובת hasama@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 04.08.2023 בשעה 12:00 .
מועמד/ מועמדת אשר לא יעבירו את מלוא המסמכים הנדרשים בהתאם למכרז (תעודות המוכיחות השכלה וניסיון מקצועי ממקום העבודה קודם בתחום) לא יועברו לשלב הבא.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד/ת מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.
הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.
בברכה,
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור