למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה ממלא/ת מקום לתקופת חל"ד מנהל/ת חשבונות סוג 2-3 | מעברים מעיינות כנרת

למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה ממלא/ת מקום לתקופת חל"ד מנהל/ת חשבונות סוג 2-3

למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה ממלא/ת מקום לתקופת חל"ד מנהל/ת חשבונות סוג 2-3

25/07/2023
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
9728
חברה: 
מועצה אזורית עמק הירדן
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
תאור תפקיד: 

למועצה האזורית עמק הירדן דרוש/ה ממלא/ת מקום לתקופת חל"ד מנהל/ת חשבונות סוג 2-3.

תיאור התפקיד:
ניהול מערכת נתוני הנהלת חשבונות ברשות, בכפוף להוראת הדין הקיים, לרבות תקנות הרשויות המקומיות תשמ"-1988.

תחומי אחריות:
ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי-
ביצוע רישום חשבונאי תקין, בהתאם לחוק ולתקנים של התקציב הרגיל והבלתי רגיל.
רישום ותיעוד של כל הפעילויות הכספיות ברשות.
עדכון ספרי חו"ז בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
עדכון מערך המלוות והכנת תחזיות פירעון מלוות, בהתאם לצורך.
עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית.
עריכת התאמה בין ההכנסות העצמיות שנרשמות בהנהלת החשבונות המרכזית להכנסות הנרשמות במחלקת המיסים והגבייה.
בקרה ודיווח על נתונים כספיים -
בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של הרשות.
הכנת דוחות כספיים ומאזנים: חודשיים, רבעונים ומאזן בסוף שנה למשרד הפנים ולמועצת הרשות בהתאם לבקשת הממונה.
עדכון משרדי הממשלה וגופים ציבוריים בנתוני הרשות, בהתאם להוראות הממונה.
בדיקה והפקה של דיווחים לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיו"צב.

רכש והתקשרויות – קליטה ואימות של הזמנות פנימיות (דרישות) מהמחלקות/האגפים השונים, לצורך רכישת טובין.
בדיקה של אישורים תקציביים ויתרות תקציביות לקראת הזמנות, מול רפרנט תקציבים.
מילוי הזמנות טובין, אישורן ע"י גופים מוסמכים ברשות והעברתן לידי ספק/יצרן לביצוע.
תנאי סף לתפקיד:
השכלה -
סיום קורס בהנהלת חשבונות סוג 2-3.
ניסיון מקצועי-
ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום ניהול חשבונאי- עדיפות לניסיון ברשות מקומית.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות נוספות:
שפות - עברית - ברמה גבוהה.
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה OFFICE יתרון לידע בתוכנת האוטומציה.

ועדת קבלה:
המועמד/ת אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת איתור/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד/ת למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לכתובת hasama@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 07.08.2023 בשעה 12:00 .
מועמד/ מועמדת אשר לא יעבירו את מלוא המסמכים הנדרשים בהתאם למכרז (תעודות המוכיחות השכלה וניסיון מקצועי ממקום העבודה) לא יועברו לשלב הבא.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.
הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
שעות עבודה: 
42 שעות שבועיות.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור