מרכז/ת משק ומזכיר/ת אגודה חקלאית
מרכז/ת משק ומזכיר/ת אגודה חקלאית
30/08/2023הגדרה כללית: ריכוז והפעלה של האגודה החקלאית בכפיפות להנהלת האגודה.
1. תחומי אחריות מרכזיים (תהליכים, נושאים ותחומים):
מתן שירותי משרד להנהלת האגודה ולחברי האגודה- על פי צורכי הנהלת האגודה והחברים ובהתאם להנחיות ההנהלה.
2. ניהול האגודה- תיעוד, תיוק ורישום החלטות, פרוטוקולים וסיכומי דיונים, הפקת דוחות, ריכוז מידע שוטף ומהימן של נתוני החברים, זימון ישיבות הוועדות השונות ואסיפות ניהול ומעקב משימות.
3. ניהול גביה- תשלומי אגודה ומים.
4. תקציב וכספים- חשבונות ספקים עבודה מול גזבר והנה"ח.
5. מתן סיוע מנהלי ושירותי מזכירות ליו"ר ההנהלה; כולל ניהול לו"ז ויומן פגישות של הנהלת האגודה - תיאום, עדכון ותזכורות, הזמנת ציוד משרדי וכו'.
6. שמירה על הסדר והניקיון של משרדי האגודה.
7. ניהול נכסי האגודה- אחזקה, שכירויות, מערכות סלאריות
8. ניהול בית העלמין- שוטף והלוויות
9. ניהול פרויקטים- ביצוע החלטות ההנהלה והאסיפה בפרויקטים חדשים החל מקבלת החלטות, ספקים, תוכניות, לקוחות. לדוגמא- שיפוץ מבנים, הקמת מערכות סולאריות, ביצוע הסכמים.
10. ביטוח- תקשורת עם סוכני הביטוח לחידוש פוליסות- מושב,ביטוח דירקטורים, כלי תחבורה. הגשת תביעות במידת הצורך.
11. בריכת השחייה- מעקב אחר אחזקה, תקשורת עם מפעילים, גבייה והכנסות, שכירות לאירועים.
12. עבודה מול גורמי חוץ- מועצה אזורית, משרדי ורשויות הממשלה.
1. תינתן עדיפות לבעלי ניסיון קודם בניהול משרד/ניהול אדמיניסטרטיבי/ ניהול פרויקטים/ניהול אגש"ח.
2. שליטה ביישומי OFFICE
3. אחריות, עצמאות ויוזמה.
4. שירותיות ואדיבות.
5. יכולות ארגון וסדר.
6. יחסי אנוש טובים.
7. אמינות ודיסקרטיות.
8. ניידות
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור