לאפימילק דרוש/ה ר"צ תמיכה גלובאלית TIER3 | מעברים מעיינות כנרת

לאפימילק דרוש/ה ר"צ תמיכה גלובאלית TIER3

לאפימילק דרוש/ה ר"צ תמיכה גלובאלית TIER3

06/11/2023
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
10451
חברה: 
אפימילק
תחום: 
דיגטל ואינטרנט
מחשבים/הייטק
שירות לקוחות
מקצוע: 
איש/ת מערכות מידע
מנהל/ת
תאור תפקיד: 

התפקיד משלב מתן תמיכה טכנית בתחום החומרה רשתות התקשורת ותוכנה לצוותי התמיכה הטכנית וללקוחות בארץ ובעולם.

• ניהול שוטף של צוות התמיכה הטכנית הגלובאלי ברמת TIER 3 (24/7)
• מתן מענה לצוותים הטכניים בעולם (TIER 2) וללקוחות החברה בבעיות חומרה, תוכנה ותקשורת שקשורים למוצרי החברה.
• ניהול שיטות עבודה ובקרה על איכות ויעילות השרות.
• קיום פגישות שוטפות עם הצוותים הטכניים בעולם.
• ביצוע הדרכות לצוותים הטכניים וללקוחות החברה על התקנת ותפעול מוצרי החברה.
• מתן מענה לגורמים השונים בחברה על תחום האחריות – פיתוח, QA, תפעול, מכירות וניהול מוצר.
• ניתוח מדדי שרות (KPI's) והגדרת תוכניות עבודה לשיפור מתמיד

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

• 3-5 שנות ניסיון לפחות בתפקיד ניהולי דומה במערך שרות בחברות שונות (מתחום ההייטק ו/או התעשייה) – חובה
• ניסיון מוכח עם מחשוב ורשתות תקשורת (IT) או מערכות בקרה או תוכנה – יתרון
• תואר רלוונטי (ניהול, הנדסה) - יתרון
• שירותי ומשימתי
• הכרות רבה עם מערכת CRM לניהול קריאות שרות ( לדוגמא Salesforce)
• יחסי אנוש מעולים
• אנגלית ברמה גבוהה

היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור