למיטרוניקס דרוש/ה מנהל/ת חווית מוצר
למיטרוניקס דרוש/ה מנהל/ת חווית מוצר
09/02/2024מועצה/אזור/יישוב:
מספר משרה:
11297
חברה:
maytronics
תחום:
דיגטל ואינטרנט
שיווק ומכירות
מקצוע:
מנהל/ת מוצר
תאור תפקיד:
Customer Experience Product Manager is responsible for IOT Approach, Smart Home Connection and Roadmap of Value Being proposed to our customers via Application. Add another dimension to Maytronics products.
- Partner with IT, and Digital Product Managers to manage Customer Experience roadmap and backlog for all digital products ensuring that Maytronics products and created value truly distinguish.
- Oversee requirements discovery, solution design, user story writing, feature development, and user preference.
- Partner regularly with cross-functional teams to ensure alignment on feature development and prioritization.
- Work with product marketing to develop positioning and messaging and ensure differentiation from competitors and be a real market pioneer.
- Monitor and evaluate product performance to facilitate continuous iteration and improvement, perform benchmark and analysis of what can make a difference.
- Foster a collaborative and innovative work environment, encouraging creativity and problem-solving
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
- Bachelor’s degree in business, marketing, computer science, Engineering information systems, or anything else that can contribute to success.
- MBA or MA is a plus.
- 5+ years of experience in digital product management or similar role, ideally in a technology-driven industry or proof of relevant experience.
- Be IOT, SmartHome and CX savvy that would like occupy leading role of Pool Technologies Global Market Leader.
- Be obsessed with Customer experience.
להגשת מועמדות
https://www.comeet.com/jobs/maytronics/E3.008/product-experience-manager...
השכלה נדרשת:
תואר ראשון
היקף המשרה:
משרה מלאה
סוג המשרה:
משרה מלאה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור