מנהל.ת אגף קהילה
מנהל.ת אגף קהילה
17/03/2024גיבוש, התוויה וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחומי הפעילות של האגף, הפיתוח הקהילתי, ועדים מקומיים ותהליכי הקליטה הדמוגרפית והפיתוח בישובים.
השכלה:
בעל.ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
יתרון לבעלי תואר שני ו/או התמחות בתחום הפיתוח הקהילתי / עו"ס קהילתי / יעוץ ארגוני.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר 3 בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: שליטה ביישומי מחשב והיכרות עם תוכנת ה- OFFICE.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית: 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: 7 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי:
3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
מאפייני עשיה ייחודים לתפקיד:
ידע והבנה בניהול חברתי, יכולת עבודה בממשקי עבודה וניהול שותפויות ותהליכים. כושר ניהול עובדים והנעתם, פיתוח ידע, שפה וכלים, יכולת תכנון והובלת תהליכים, יעוץ וליווי למנהלים לצד הנחיה, הדרכת קבוצות ופורומים.
קורות חיים וכלל המסמכים הנדרשים לצורך בדיקת עמידה בתנאי סף יש לשלוח דרך הלינק המצ"ב:
https://emek-maianot.autom.digital/ProcessRunner/?customerId=1543&shopId...
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור