מנהל/ת לשכה
מנהל/ת לשכה
10/08/2020אחריות לתפעול המערך המשרדי ברשות, ביצוע כל הפעילויות המנהלתיות בהתאם להנחיות מנהל הרשות:
ניהול יומנים ופגישות, אירוח, תיוק מסמכים, אחריות על הארכיון, הקלדות, כתיבת פרוטוקולי ישיבות וקיום מעקב בשוטף אחר החלטות.
שליטה בפרויקטים וחומרים, ניהול מעקב גבייה, טיפול בשירות לקוחות, ניהול ISO.
טיפול ברווחת עובדים, עזרה לצוות במשימות שונות ואחריות כוללת על תחזוקת המשרד.
ניסיון של 3 שנים בניהול כולל של משרד - חובה.
אוריינטציה טכנולוגית גבוהה, נכונות ללמידה, היכרות מעמיקה ושליטה בתוכנות אופיס - חובה.
יכולות גבוהות של סדר וארגון ושליטה במרכיבי הפרויקט - חובה.
שירותיות גבוהה.
יחסי אנוש מצוינים.
יכולת תכלול פרויקטים.
אחריות אישית ומידת אכפתיות גבוהה.
יכולת ניהול ידע ומידע – עדיפות להכרות עם תוכנות בתחום.
הערות:
אנו מחפשים מנהל/ת משרד לניהול כללי ומקצה לקצה של לשכה. בעל/ת יכולת סדר וארגון גבוהות, מבט כללי ורחב על הדברים לצד יכולות ירידה לפרטים ודיוק. אכפתיות ומעורבות גבוהה, יושר, נעם הליכות, אחריות ורמה אישית גבוהה.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור