מנהל/ת מוקד
מנהל/ת מוקד
11/07/2024המוקד המועצתי הוא כלי ניהולי מרכזי. ניהול המוקד כולל את גיבושה וישומה של מדיניות השירות במועצה, ניהול מערכת פניות התושבים, בקרה על זמני התקן ואיכות המענים הניתנים, זיהוי מגמות לצורך קבה"ח וגיבוש תמונת מצב, והנגשת המידע הרשותי והשירותים הדיגיטליים לכלל הציבור.
לפרטים נוספים והגשת קורות חיים : https://emek-maianot-region.muni.il/wanted/?id=42
השכלה : בעל תואר אקדמי המוכר ע"י המל"ג לרבות עפ"י הכללים בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2011 לעניין דרישות תואר אקדמי, חוזר מס' 1/2014 לעניין טכנאי או הנדסאי מוסמך וחוזר מנכ"ל 5/2016 לעניין הכרה בהשכלה תורנית
קורסים והכשרות: מנהל מוקד עירוני יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
ניסיון ניהולי :
לא נדרש.
ניסיון מקצועי:
נדרש ניסיון בשירות לקוחות במשך שנתיים לפחות.
ניסיון מוצלח בעבודה בסביבה ממוחשבת ועם מערכות טכנולוגיות מגוונות בדגש על שליטה גבוהה במערכות CRM , GIS ואופיס.
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור