דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח | מעברים מעיינות כנרת

דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח

דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח

08/09/2024
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
13395
חברה: 
תילתן - השמה צפונית
תחום: 
איכות/רגולציה
שירות לקוחות
מקצוע: 
הבטחת איכות
מהנדס/ת איכות
מנהל/ת הבטחת איכות
תאור תפקיד: 

לחברה יצרנית בינלאומית בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה אחראי/ת תלונות לקוח. מהות התפקיד: אחריות כוללת על כלל התהליך והטיפול בתלונות לקוח. עמידה בקשר עם הלקוחות, הובלת מהלכי חקירה, בדיקת הכשלים, פיקוח על פעולות מתקנות ומעקב אחר הביצוע שלהן, עריכת מבדקים, וקביעת מסקנות על מנת ליעל ולשפר את איכות המוצר והתהליך. התפקיד הינו רוחבי המתכתב על כלל מחלקות המפעל.

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות התפקיד:
• תואר ראשון בביולוגיה/מדעי החיים/ביוטכנולוגיה
• שלוש שנות ניסיון בתפקידי איכות בתחום המכשור הרפואי
• אנגלית ברמה גבוהה
• יכולת הקשבה והסקת מסקנות מהירה, יחסי אנוש טובים ויכולת הובלה.

*** למשרות נוספות היכנסו לדף הפייסבוק שלנו: תילתן - השמה צפונית

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.