דרוש.ה מנהל.ת כספים | מעברים מעיינות כנרת

דרוש.ה מנהל.ת כספים

דרוש.ה מנהל.ת כספים

28/10/2024
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
13648
חברה: 
חסוי
תחום: 
בכירים/ות
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת כספים
רואה/ת חשבון
תאור תפקיד: 

 

  • במסגרת תפקידו מנהל כספים ממונה על התכנון והניהול הפיננסי של הארגון. הוא זה שמנצח את הנתונים הכספיים, הסיכונים ומנהל את פעילות המימון של הארגון. מנהל כספים אחראי על פיקוח כל ההיבטים הפיננסיים בין אם קשרים מול הבנקים, תזרים שוטף ועתידי, חברות האשראי, משכורות וזכויות העובדים, ומסייע בהתאם לנדרש במו"מ מול ספקים.
  • אחריות תפקידו של מנהל הכספים הוא לפקח, לייעל ולנהל את הכנסות וההוצאות הכספיות של החברה והתפקיד כולל הקמה ופיקוח על התקציב הכספי בחברה, כדי לוודא התקדמות נכונה בהכנת מזומנים לחברה ועמידה טובה בתקציב המקורי שהוחלט.
  • מנהל הכספים שומר על תקשורת טובה עם הבנקים, יוצר משא ומתן ומייצג את החברה בהתנהלות מול הבנקים. תפקיד המנהל לבחון כל הזמן דרכים חדשות לייעול ושיפור הכנסת החברה, לעקוב אחר חריגות אפשריות מהתקציב, ולמצוא דרך לחסוך בהוצאות מבלי לפגוע ביעילות העבודה. 

תפקידים ותחומי אחריות- ניהול כלל המערכת הפיננסית של החברה:

  • הכנה וניהול התקציב, ביצוע בקרה תקציבית שוטפת.
  • ניהול פעילות התזרים.
  • אחריות כוללת לדיווח הכספי של החברה: מאזן רווח והפסד חודשיים, דו"ח תזרים מזומנים, דוחות הנהח"ש, מלאי.
  • הכנה וניתוח של דוחות כספיים ותפעוליים.
  • הכנה וניתוח של דוחות כספיים להנהלה ולדירקטוריון ברמה חודשית, כולל דוחות כספיים מיוחדים.
  • אחריות על הכנת דוחות ודיווחים למס הכנסה, מע"מ ומדען ראשי.
  • הכנת תמחיר מוצרים ומכונות.
  • הכנת תכניות עסקיות לבקשת המנכ"ל ועל פי הצורך.
  • פיקוח וניהול מערכת הנהלת חשבונות כולל אחריות על מבנה כ"א במחלקה.
  • אחריות על הרישומים החשבונאיים.
  •  פיתוח וניהול בקרה פנימית ונהלים, בקרה על מלאי נזיל של החברה.
  • פיקוח על תמחור המוצרים.
  • אחריות על הכנת תכניות התייעלות וחסכון בחברה בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
  • בקרה ופיקוח על שמירת נכסי החברה.
  • ביצוע בדיקות כלכליות ומעקב אחר תקציבים.
  • אחריות לתפעול תקין ולתחזוקה שוטפת של מערכת המידע (PRIORITY) ו'קליק ויו' בארגון.
  • עדכון והפקת דוחות תמחירים בהתאם לצרכי המחלקות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

ניסיון וכישורים נדרשים:
ניסיון בחברה תעשייתית – שנתיים לפחות

ניסיון בעבודה עם החברה הקיבוצית – יתרון.

ידע וניסיון בפעילות הנה"ח

ניסיון בתפקיד דומה כמנהל/ת כספים – מס' 1 בחברה.

שליטה בתוכנות Office

הכרות וניסיון בעבודה עם מערכות ERP , פריורטי – יתרון.

ניסיון בניהול מערכות מידע – פריורטי יתרון.

ניסיון בניהול צוות הנה"ח

תכונות אופי נדרשות:

אמינות, קפדנות ויסודיות, חריצות, יכולת לחשיבה מחוץ לקופסא, יחסי אנוש מעולים, יכולות ניהוליות,  נכונות לעבודה מאומצת.

השכלה נדרשת: 

רו"ח מוסמך לאחר התמחות.

השכלה נדרשת: 
מקצועית
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור