רכז/ת מקלטים וסייר/ת שדות
רכז/ת מקלטים וסייר/ת שדות
29/10/2024למועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה רכז/ת מקלטים וסייר/ת שדות.
תיאור התפקיד:
טיפול וריכוז יחידת מקלטי החירום במועצה, אחזקה, טיפול ושמירת כשירות להפעלת המקלטים במועצה במצבי חירום,
סיור ופיקוח בשדות השייכים למועצה, ושמירה על הביטחון במצבי שגרה וחרום במועצה.
תחומי אחריות:
• טיפול וריכוז יחידת המקלטים הציבוריים במועצה – הכנת תוכניות עבודה בהתאם לאבחון ואפיון מצב
המקלטים לשעת חירום במועצה בהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים , התוכנית תכלול בין היתר פירוט המשימות, דרכי פעולה להשגתן, ציוות של כ"א, אמצעים, לוח זמנים, תקציב, ביקורות גורמי חוץ וביקורות עצמאיות. אחראי על מיפוי תמונת מצב של סטטוס מקלטים קיימים ברשות. הכנת דרישות תקציביות לאחזקה וטיפול המקלטים. אחראי על ביצוע תוכניות העבודה ויישום מדיניות בתחום. אחראי על חלוקת משימות הנחיה ופיקוח על ביצוען. הפקת דוחות אודות סטטוס תוכניות העבודה לגורמים הרלוונטיים ברשות ומחוצה לה. קיום קשר מקצועי שוטף עם נציג פיקוד העורף המחוזי.
• אחזקה ושיפוץ המקלטים הציבוריים – טיפול ואחזקה של המקלטים, המתקנים והתשתיות התומכות בהן
בשעת חירום לרבות מקלטים במערכת החינוך הכולל תחזוקת שבר תקינות מערכת סינון ואוורור בהתאם להנחיות, טיפול בנזקי מים, משאבות, חשמל, צבע וסיוד. שיפוץ מקלטים בהתאם לנדרש שאינם בכשירות טובה מאוד בהתאם לבדיקות פיקוד העורף כולל עבודות בינוי , איטום ותיקון תשתיות. הפעלת קבלנים וספקי משנה לביצוע עבודות אחזקה ושיפוץ המקלטים. הפעלת מתנדבים לאחזקה ושיפוץ המקלטים משותפים ופרטיים בתיאום בעל הנכס. אחראי על ניקיון המקלטים והישארותם ריקים מחפצים וריהוט מיותר. שמירה ואחסון של הציוד לשהייה ארוכה שהותקן במקלטים ביניהם מזגנים, תאורת חירום, טלוויזיה ועוד. ביצוע בקרות ובדיקות לוודא תקינות וכשירות המקלטים כולל: תקינות תשתיות וגישה, מערכת פתיחה, ציוד מיגון, שילוט וכל ציוד רלוונטי הנדר בהתאם לנהלי פיקוד העורף. ביצוע בקרות במקלטים משותפים ופרטיים בהתאם לתקנות פיקוד העורף. וחוקי העזר העירוני.
• פיקוח על תקינות ומכונות הפעלת המקלטים הציבוריים/משותפים פרטיים לשעת חירום- עדכון תוכנית
המיגון כולל מיפוי ועדכון תקופתי של תפרוסת המקלטים הקיימים במועצה, מספר תפוסה ויכולת מתן מענה לתושבים, סטטוס מוכנות המקלט ורישום ציוד רלוונטי. כתיבת נהלי הפעלה ברשות להפעלת המקלטים בשיתוף קב"ט המועצה בזמני חירום ושגרה, ומלחמה בהתאם לתרחישי הייחוס השונים והנחיות הגורמים המקצועיים לרבות הגרת סדר זמנים להפעלה ושמישות של המקלטים בשעת חירום, רמת השירות הנדרשת לפתיחת המקלטים, ציוות כ"א רלוונטי הכולל ארגון והפעלה של כוח אדם בהתנדבות, לקראת מצבי אסון וחירום. ריכוז המקלטים הדו תכליתיים, מעקב על אנשי קשר ומוכנות הפעלת המקלטים לשעת חירום פיקוח ובקרה. קידום מענה מיגוני בעת הצורך הכולל מכסות ציבוריים, שיפורי מיגון ועוד במקומות בהם המקלטים אינם שמשים או לחילופין אינם יכולים לאייש כמות גדולה של תושבים צפויים באזור. דיווח אחת לשנה למליאה ולגורמים ממלכתיים על מוכנות מערך המקלטים. השתתפות בוועדת חירום במועצה.
• ביצוע הפקת לקחים בעקבות פעילות שגרה ותרגולת חירום ומעקב אחר יישום לקחים מול גורמי
הביטחון וגורמי הרשות. פיקוח בקרה על נגישות המקלטים המשותפים והפרטיים בהתאם לחוקי העזר העירוניים.
• ניהול ותחזוקה של מחסני חירום במועצה.
• סיוע לקב"ט המועצה בהתאם להנחיות.
תנאי סף לתפקיד:
השכלה – בעל 12 שנות לימוד.
קורסים והכשרות מקצועיות:
• סייר ביטחון ושדות יחויב לסיים בהצלחה קורס מנ"בטים המוכר ע"י משטרת ישראל בשנתיים הראשונות למינויו.
• בוגר קורס פיקודי בצה"ל, משטרה או בגוף חירום אחר.
רישיון נהיגה בתוקף- חובה.
ניסיון ניהולי:
בעל ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות בכפיפות ישירה או עקיפה.
דרישות נוספות:
יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
יכולת התמודדות עם לחץ
ערנות ודריכות.
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א-2001.
יעבור השתלמות סייר ביטחוני במשטרת ישראל – באישור בידוק יחב"מ.
שפות - עברית - ברמה גבוהה.
יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה OFFICE.
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות כולל ניהול, יכולת עבודה עם ומול קהל, אמינות, מהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע העבודה, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, יסודיות.
התחייבות להצבה בחירום במועצה (מל"ח ועוד).
ועדת קבלה:
המועמד/ת אשר עומד בדרישות הגיוס מתבקש לעבור ראיון בוועדת איתור/ קבלה של משרד הפנים.
על המועמד/ת למלא טופס למשרה פנויה אותו ניתן להוריד מאתר המועצה בכתובת www.j-v.org.il תחת הכותרת מכרזים, לצרף אליו העתקי תעודות המוכיחות השכלה וניסיון נדרשים, קורות חיים מפורטים ומודפסים , ולשלוח במייל לכתובת hasama@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 15.11.2024 בשעה 12:00 .
מועמד/ מועמדת אשר לא יעבירו את מלוא המסמכים הנדרשים בהתאם למכרז (תעודות המוכיחות השכלה וניסיון מקצועי ממקום העבודה) לא יועברו לשלב הבא.
* הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לנשים וגברים כאחד.
** הבהרות:
1. עובד מועצה שטרם מלאו לו 24 חודשי עבודה במועצה אינו זכאי לגשת למכרז פנימי ומועמדותו לא תיבחן.
2. בהתאם לחוק שיווין זכויות לאנשים עם מגבלות תינתן העדפה במשרה הנ"ל למועמדים העונים על הגדרת החוק ועונים על דרישות התפקיד.
3. לפי סעיף 173ב' לפקודת העירייה תינתן עדיפות למועמדים בני העדה האתיופית העונים על דרישות התפקיד.
הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה.
בברכה,
אביגייל קציר מיה ונטורה
מנהלת ההון האנושי מנכ"לית המועצה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור