שירות לקוחות טכני Back-office
שירות לקוחות טכני Back-office
27/08/2020דרוש /ה אחראי /ת שרות ואדמיניסטרציה למחלקת שירות לקוחות ומכירות
• מענה טלפוני טיפול ומעקב
• ניתוב קריאות שרות ותיאומים
• הפעלה, תזמון, פיקוח ובקרה על עבודת הטכנאים
• הכנת הצעות מחיר ומעקב
• פתיחת הזמנות לקוח
• טיפול בחשבוניות וגבייה
• מעל 5 שנים נסיון בתפקיד דומה בחברה תעשייתית - חובה
• השכלה אקדמאית - יתרון
• שליטה מלאה במערכת ERP פריוריטי - חובה, תוכנות אופיס ואקסל בפרט
• שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה - יתרון
• יכולת מוכחת בעבודת צוות ויחסי אנוש מעולים
• אחריות
• כושר ביטוי, ייצוגי, תודעת שירות גבוהה, יכולת מכירה מול לקוחות ויכולת התמודדות מול התנגדויות
• דבקות במטרה, חריצות, אסרטיביות, יכולת עמידה בלחצים, יכולת העמקה בפרטים, יכולת קבלת החלטות, גמישות
• יכולת למידה עצמית
• משרת אמון
כפיפות : מנהל תפעול, מנהל שירות, מנכ"ל החברה או מי מטעמו
העבודה הינה במשרה מלאה, בימים א’-ה’, בין השעות 07:30-16:30 כולל שעות נוספות לפי הצורך.
מידי פעם ובהתאם לקריאות לקוחות נדרשת עבודה בשעות לא שיגרתיות ובסופי שבוע.
מגורים : אזור טבריה והסביבה הקרובה
משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.
סגור