למרכז רפואי צפון (פוריה) דרוש/ה מרכז/ת חשבונאות | מעברים מעיינות כנרת

למרכז רפואי צפון (פוריה) דרוש/ה מרכז/ת חשבונאות

למרכז רפואי צפון (פוריה) דרוש/ה מרכז/ת חשבונאות

02/03/2025
מועצה/אזור/יישוב: 
מספר משרה: 
15220
חברה: 
מרכז רפואי צפון ע
תחום: 
כספים וניהול חשבונות
מקצוע: 
מנהל/ת חשבונות
רואה/ת חשבון
תאור תפקיד: 

אחריות על עריכת הדוחות הכספיים (לרבות מאוחדים) על בסיס צבירה והדיווח
על ביצוע התקציב של המרכז הרפואי, בהתאם להוראות החוק, התכ"ם, החשבונאי/ת
הראשי/ת בחטיבת מרכזים רפואיים ממשלתיים במשרד הבריאות וחשב/ת החטיבה
ובהתאם לתקן חשבונאות מס' 18 (מעודכן) 2009 של המוסד הישראלי לתקינה
בחשבונאות.

אחריות להגשת הדוחות הכספיים המבוקרים לחשבונאי/ת הראשי/ת בחטיבת המרכזים
הרפואיים הממשלתיים בהתאם להנחיות וללוחות הזמנים שנקבעו.

ביצוע ניתוח פיננסי של הדוחות הכספיים של המרכז הרפואי והצגת הממצאים
בפני הממונה.

ביצוע ניתוח פיננסי של דוחות כספיים, תוכניות עסקיות ותקציביות, ודיווחים
פיננסיים אחרים של גופים חיצוניים שונים בעלי ממשק למרכז הרפואי, והצגת
הממצאים בפני הממונה.

ריכוז תחום החשבונאות הניהוליתב מחלקת הכספים, לרבות בנושאים כגון: אופן
ניצול התקציב, העמסת עלויות ותקורה, מיקור חוץ, רכישות והחלפת ציוד וכד'.

עריכת הממצאים והגשה לממונה דוחות ניהוליים שוטפים כבסיס לקבלת החלטות
ניהוליות.

עריכת דיווחים כספיים שונים על פעילותו של המרכז הרפואי לצורכי בקרה שוטפת,
איתור חריגים והצגת הממצאים בפני הממונה.

פיתוח מודלים שונים בתחום החשבונאות הפיננסית והניהולית, לצורך הכרה,
מדידה, רישום, ניהול חשבונאי ודיווח על הכנסות, הוצאות, נכסים, התחייבויות
ותלויות חשבונאיות, בהתאם להוראות התכ"ם ולתקינה החשבונאית הרלוונטית.

סיוע בקידום תהליכים ארגוניים הנדרשים לשמירה, להתפתחות ולהעמקת הרפורמה
בחשבונאות במרכז הרפואי, לרבות אפיון, יישום והטמעת מערכות מחשוב למידע
ולתמיכה בתהליכי עבודה בעלי היבט חשבונאי.

אחריות ליישומם של תהליכי עבודה להבטחת איכות ושלמות הנתונים במערכות
הכספיות וניהול הסיכונים התפעוליים בתחום הנהלת החשבונות והדיווח הכספי.

אחריות למעקב וליווי עבודת רואי החשבון –מבקרי החשבונות החיצוניים שמונו
לביצוע ביקורת חיצונית על הדוחות הכספיים של המרכז הרפואי.

אחריות על הפעילות הכוללת של מערך הנהלת החשבונות של המרכז הרפואי, לרבות
בנושאים הבאים:

א. הרישום והניהול הכספי של ההתחייבויות ושל מצבת הנכסים המוחזקים בידי
המרכז הרפואי, לרבות רכוש קבוע, מלאי, קניין רוחני, נכסים פיננסיים,
הרישום והניהול הכספי של החובות הקיימים כלפי המרכז הרפואי, אופן ההכרה
בהכנסות ורישומן והדיווח על התאמתן לתכנון ההכנסות והגבייה השנתי.

ב. התאמת חשבונות הבנקים של המרכז הרפואי אל מול האסמכתאות והרישום בספרים,
לרבות התאמת חשבונות החו"ז והסילוקין מול החשבונאי/ת הראשי/ת בחשבות משרד
הבריאות.

ג. פתיחתה וסגירתה של שנת כספים, תוך הנחיית בעלי התפקידים השונים באגף
הכספים בדבר הפעולות, הדיווחים והניתוחים שעליהם לבצע בסיום שנת כספים,
במסגרת לוחות הזמנים שנקבעו על ידי הממונה.

ביצוע תפקידים נוספים בתחום המקצועי בהתאם להנחיות הממונה.

 

 

 

דרישות התפקיד וניסיון נדרש: 

דרישות סף:
**************************
השכלה ורישיונות:
---------------------------
רישיון לראיית חשבון מטעם מועצת רו"ח בישראל.
רצויה השכלה אקדמית בחשבונאות או בכלכלה.
ניסיון:
---------------------------
לבעלי תואר ראשון- 2 שנות ניסיון בחשבונאות ודיווח.
לבעלי תואר שני- שנת ניסיון כנ"ל.
רצוי ניסיון בניהול מערך חשבונאי בגופים ציבוריים.
דרישות רצויות נוספות:
**************************
ידע:
---------------------------
הכרת התחום המקצועי של תקינה חשבונאית בין-לאומית.
ידע ביישומים מורכבים בגיליונות אלקטרוניים.
ידע בעבודה במערכת SAP.
הכרת מערכת הבריאות ודרכי פעולתה.
שפות:
---------------------------
ידיעת השפה העברית כדי ביטוי בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
כישורים אישיים:
---------------------------
יכולת ייצוגית וכושר ניהול מו"מ.
כושר ארגון, ניהול ושיפור תהליכי עבודה.
יכולת ניתוח מידע ונתונים.
יכולת כתיבת ניירות עמדה.
יכולת גבוהה לתקשורת בינאישית.
הערות:
----------------------
* שנות הניסיון יימנו ממועד ההסמכה לראיית חשבון.

 

את פרטי המכרזים ניתן לראות בקישור-

 

https://ejobs.gov.il/gius

 

להזכירכם, הגשת מועמדות מתבצעת דרך האתר

השכלה נדרשת: 
תואר ראשון
היקף המשרה: 
משרה מלאה
סוג המשרה: 
משרה מלאה
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.

משרה זו סגורה ולא ניתן לשלוח אליה קורות חיים.

סגור