לחברה לפיתוח במועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה עוזר.ת מנכ"ל
לחברה לפיתוח במועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה עוזר.ת מנכ"ל
05/03/2025תיאור התפקיד:
1. ריכוז הרחבות:
o ניהול הליך משפטי וכספי מול משתכנים בהרחבות
o קשר רציף מול משתכנים וניהול הליך מסירות
o ניהול תיקי משתכנים:
1. החתמה על הסכמים, קבלה ובקרה על תשלומים.
2. ניהול תיקים וניהול קשר מול משתכנים.
3. ליווי התקדמות הרחבות ועדכון סטאטוס.
o עבודה ישירה מול משרדי הממשלה השונים לרבות משרד הבינוי והשיכון.
2. ריכוז נכסים (השכרות ושוכרים):
o ניהול הליך הסכמים מול שוכרים ועבודה מול יועמ"ש החברה.
o ניהול קבלנים ונותני שירותים
o מעקב גבייה על כלל השירותים הניתנים לשוכרים
3. ניהול וריכוז התקשרויות ע"פ חוק חובת המכרזים מול יועצים ומתכננים:
o טיפול במכרזים וחוזים, לרבות פרסום מכרזים והסכמים, עמידה בתנאי סף, ערבויות, ביטוחים וביצוע מעקב אחרי חוזים פעילים.
o רכש ותקציבים:
1. אחריות על דרישות רכש והזמנות.
2. רישום חשבונות ומעקב אחר תשלומים, דיווח חשבונות ותשלומים לגורמים מממנים / גורמי חוץ.
4. סיוע למנכ"ל, כולל:
o הובלת פרויקטים בחברה (הובלת קורות קוראים, ניהול נכסים ועוד)
o תכנון, ביצוע ופיקוח על פעולות אדמיניסטרטיביות שוטפות.
o תיאום וניהול לוח זמנים ופגישות עבור המנכ"ל.
o איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף המנכ"ל.
o קבלת קהל, מענה טלפוני ומענה לפניות של לקוחות , משתכנים וגורמים חיצוניים; ביצוע מעקב אחר סטאטוס הטיפול בפניה ותאריך סגירת הפניה.
o ניהול מסמכים ודוחות: ניהול ותיעוד מסמכים, עדכון סטאטוס פרויקטים.
o הכנת מצגות, רישום פרוטוקולים וניהול מעקב אחר ביצוע משימות.
5. סיוע בניהול חשבונאי:
o ריכוז חשבונות לצורך גבייה ותשלומים וסיוע למנהלת החשבונות.
תנאי סף לתפקיד:
1. השכלה: תואר אקדמאי המוכר על ידי המל"ג או הנדסאי או טכנאי רשום.
2. ניסיון מקצועי:
o ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות בריכוז תחום מקצועי הכולל עבודה עם ספקים, התקשרויות או לקוחות. עבור הנדסאי רשום –4 שנות ניסיון כאמור. עבור טכנאי רשום –5 שנות ניסיון כאמור.
o היכרות עם תהליכי מכרזים, חוזים והסכמים – יתרון.
o ניסיון בעבודה בתאגיד עירוני או רשות מקומית – יתרון.
o ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה – יתרון.
3. כישורים נוספים:
o עברית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה).
o שליטה מלאה ביישומי מחשב.
o הנהלת חשבונות בסיסית – יתרון.
o יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
o תואר אקדמאי המוכר על ידי המל"ג או הנדסאי או טכנאי רשום.
.2 ניסיון מקצועי:
o ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות בריכוז תחום מקצועי הכולל עבודה עם ספקים, התקשרויות או לקוחות. עבור הנדסאי רשום 4– שנות ניסיון כאמור. עבור טכנאי רשום 5– שנות ניסיון כאמור.
o היכרות עם תהליכי מכרזים, חוזים והסכמים – יתרון.
o ניסיון בעבודה בתאגיד עירוני או רשות מקומית – יתרון. o ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה – יתרון.
.3 כישורים נוספים:
o עברית ברמה גבוהה )דיבור וכתיבה.(
o שליטה מלאה ביישומי מחשב.
o הנהלת חשבונות בסיסית – יתרון.
o יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
תהליך המיון:
1. החברה רשאית לבצע מיון מוקדם של ההצעות למשרה ולזמן את שמונת המועמדים המתאימים ביותר שעמדו בתנאי הסף ובדרישות התפקיד והם עונים על מירב הדרישות הנוספות הרצויות.
2. המועמד אשר עומד בדרישות הסף יוזמן לראיון בפני ועדת בחינה.
3. על המועמד להגיש את המסמכים הבאים:
o העתקי תעודות השכלה וניסיון נדרשים.
o קורות חיים מפורטים ומודפסים.
4. המסמכים ישלחו למייל pituach@j-v.org.il עד ולא יאוחר מיום 20/3/2025 בשעה 12:00.